پاسخگویی به بیش از چهار هزار سؤال دینی در فضای مجازی
کد خبر: 3485838
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

پاسخگویی به بیش از چهار هزار سؤال دینی در فضای مجازی

گروه فضای مجازی: مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی از پاسخگویی به بیش از چهار هزار مراجعه‌ و سوال دینی در موضوعات مختلف در ایام نوروز 95 به همت این مرکز خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر روحانی‌مقدم، مدیر بخش تلفنی و مدیر داخلی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به جزئیات فعالیت بخش‌های مختلف این مرکز ملی طی نوروز 95 ابراز کرد: پاسخگویان این مرکز طی ایام نوروز 95 و در بازه زمانی اول فروردین‌ماه سال جاری الی 13 فروردین به سؤالات مخاطبان پاسخ داده‌اند.
مدیر داخلی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی با بیان اینکه در این مدت پاسخگویان به حدود چهار هزار سؤال دینی در موضوعات و بخش‌های مختلف پاسخ گفته‌اند، افزود: از این تعداد سؤال دو هزار و 500 مورد آن مربوط به بخش سؤالات پیامکی می‌شود.
مدیر داخلی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی ادامه داد: بقیه سؤالات نیز مربوط به سه شیوه ارتباطی دیگر با این مرکز یعنی تماس تلفنی، گفت‌و‌گوی زنده و عضویت در سایت است.
وی با اشاره به آمار کلی از اقدامات این مرکز در سال گذشته، ابراز کرد: در طول این سال 30 هزار پیامک، 15 هزار سؤال از طریق پایگاه اینترنتی، 60 هزار تماس تلفنی و 50 هزار چت آنلاین توسط مشاوران این مرکز پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به تولید پنج نرم‌افزار موبایلی به همت این مرکز در سال گذشته، ادامه داد: این نرم‌افزارها شامل شبهات زنان، در سوگ خورشید ویژه م حرم، زیارت آفتاب ویژه اربعین، انتخاب سبز ویژه انتخابات و نرم‌افزار ویژه نوروز 95 می‌شود.
مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: پاسخگویی تلفنی به سؤالات دینی مردم از هشت صبح تا 20 شب در این مرکز صورت می‌گیرد که مردم برای برقراری تماس با پاسخگویان این مرکز می‌توانند با شماره تلفن 096400 تماس بگیرند.
وی در ادامه بیان کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، در حوزه‌های مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، اخلاق، احکام شرعی، علوم قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ اسلام، شبهات دینی، مشاوره دینی و احکام شرعی و... به پاسخگویی به مراجعان می‌پردازد.
وی به چهار شیوه ارتباطی با این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: مردم می توانند به صورت تلفنی با شماره 096400، با عضویت در پایگاه اینترنتی eporsesh.com، ارسال سؤال از طریق پیامک به شماره 30007461 و دریافت جواب سؤالات به صورت زنده در بخش «گفت‌و گوی زنده» این پایگاه، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روحانی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۵
0
1
سلام. 300هزار پیامک صحیح است . مجموع پرسش و پاسخها در سال 94425هزار بوده . با تشکر روحانی مقدم
captcha