شروع سال کاری دانشگاه حکیم سبزواری با ادای احترام به شهدای گمنام
کد خبر: 3485239
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

شروع سال کاری دانشگاه حکیم سبزواری با ادای احترام به شهدای گمنام

گروه اندیشه: مراسم اولین روز شروع دانشگاه‌ها در سال جدید در دانشگاه حکیم‌ سبزواری با حضور اساتید و مسئولان این دانشگاه بر مزار شهدای گمنام در کنار مهدیه این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم اولین روز شروع دانشگاهها در سال جدید همچون سال‌های گذشته با حضور مسئولین و اساتید دانشگاه حکیم‌سبزواری با حضور بر مزار شهدای گمنام در کنار مهدیه این دانشگاه آغاز شد.
شروع کاری دانشگاه حکیم سبزواری با ادای احترام به شهدای گمنام/سال جدید سال اقدام و عمل
در این مراسم جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با تبریک سال جدید به تمام کارکنان، اعضای هیات‌ علمی و مسئولان این دانشگاه اظهار کرد: امیدواریم به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده بتوانیم فعال‌تر از گذشته و پرتلاش و پر توان اقدامات و فعالیت‌های خوبی را در جهت پیشرفت روز افزون و سربلندی و اعتلای هر چه بیشتر کشور ایران اسلامی، منطقه و به ویژه دانشگاه حکیم سبزواری داشته باشیم.
شروع کاری دانشگاه حکیم سبزواری با ادای احترام به شهدای گمنام/سال جدید سال اقدام و عمل
وی با بیان اینکه سال ۹۴ با تمام فرازها و فرودهایش خاتمه یافت و در تاریخ دانشگاه حکیم به نیکی برای همیشه ماندگار و ثبت شد، تصریح کرد: زمان حاضر، زمان نگاه به آینده‌ای روشن و رو به رشد است که در سایه‌ی همدلی و اتحاد در راستای تحقق اهداف، برنامه‌ها و سیاستهای بلند مدت دانشگاه  بتوانیم با اقدام وعمل و همچنین تلاشی مضاعف گام برداریم.
در پایان این مراسم اعضای حاضر با قرائت فاتحه به شهدا به ویژه شهدای گمنام این دانشگاه ادای احترام کرده و اساتید در سر کلاس‌ها حضور یافتند.
captcha