نقش مؤثر مبلّغان اعزامی در ترویج اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
کد خبر: 3484670
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

نقش مؤثر مبلّغان اعزامی در ترویج اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر گفت: مبلّغان می‌توانند با ترویج شعار رهبری و گفت‌وگو با مردم در جهت تحقق اهداف و فرمایشات رهبری حرکت مؤثری داشته باشند و ذهنیت کودکان و نوجوانان را برای فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی آماده کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌الدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر با بیان استقبال بی‌نظیر مردم از طرح آرامش بهاری با توجه به تداوم آن در سال‌های اخیر، گفت: طرح آرامش بهاری و ساماندهی اعیاد ملی و مذهبی در نوروز 95 یکی از اقدامات خوب و مؤثری بود که از سوی مردم نیز پذیرفته و جذاب است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر در ادامه افزود: حضور مبلّغان باعث شده که ارتباط خوبی بین مردم و روحانیون اعزامی و بومی برقرار شود و استقبال چشم‌گیر صورت گرفته است.

وی به برپایی خیمه‌های معرفت در سه امامزاده عقیل(ع) در اسلامشهر، امامزاده عیسی(ع) در واوان و امامزاده ابراهیم(ع) در روستای ابراهیم‌آباد اشاره کرد و گفت: به وضوح و با اطمینان می‌توان گفت که این سه امامزاده در مراسم تحویل معنوی سال و استقبال از برنامه‌های متنوع آن بسیار خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام زین‌الدینی بیان کرد: خوشبختانه جشن تحویل سال با حضور مسئولان، مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

وی با اشاره به جوایز اهدایی به کودکان و نوجوانان در خیمه‌های معرفت، گفت: اهدای جوایز اگر با محصولات داخلی و بر مبنای تولیدات ملی باشد، در جهت تحقق شعار رهبری که مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است، استفاده شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر پیشنهاد کرد: مبلّغان می‌توانند با بسط و ترویج شعار رهبری و گفت‌وگو با مردم در جهت تحقق اهداف و فرمایشات رهبری حرکت مؤثری داشته باشند و ذهنیت کودکان و نوجوانان را برای فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی آماده کنند.

حجت‌الاسلام زین‌الدینی تأکید کرد: برای تحقق اقدام و عمل مثبت در حوزه اوقاف و امور خیریه باید به سطح رضایت و میزان مشارکت مردم در امور خیریه توجه کرد.

وی گفت: برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری بیان شد، باید اتاق فکر تشکیل داد و با جدیت در یک حرکت جهادی برای تحقق این امور مهم سیاست‌ها و تصمیمات لازم اندیشیده شود.

captcha