پاسخ به بیش از 28 هزار مراجعه‌ به مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی
کد خبر: 3478799
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
در خراسان رضوی صورت گرفت؛

پاسخ به بیش از 28 هزار مراجعه‌ به مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی

گروه فضای مجازی: مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی گفت: کارشناسان بخش فضای مجازی این مرکز در بهمن‌ماه سال جاری به بیش از 28 هزار مراجعه‌ در بخش‌های مختلف سؤال پیامکی، ارتباط آنلاین و سؤالات سایت پاسخ دادند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر روحانی‌مقدم، مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی در مورد عملکرد پاسخگویان این مرکز ابراز کرد: پاسخگویان این مرکز در بهمن‌ماه سال جاری به بیش از 28 هزار مراجعه‌ پاسخ گفتند.
وی ادامه داد: 14 هزار و 135 مورد سؤال پیامکی، سه هزار و 231 مورد ارتباط آنلاین و 414 سؤال مطرح شده از طریق سایت از جمله‌‌ فعالیت‌های کارشناسان بخش فضای مجازی مرکز بوده که در مدت 1600 نفر ساعت صورت گرفته است.
مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی ضمن اشاره به 10 هزار و 826 مورد برقراری تماس تلفنی با مرکز ملی در بهمن‌ماه گذشته اظهار کرد: تمام تلاش پاسخگویان و مدیران مجموعه، پاسخگویی سریع، شفاف و صحیح به مردم است.
وی با مثبت ارزیابی کردنِ میانگین برقراری روزانه 450 تماس با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی اضافه کرد: تعداد تماس‌های مذکور در 1386 نفر ساعت فعالیت پاسخگویان تلفنی صورت گرفته است که میانگین هشت تماس در هر ساعت را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام روحانی‌مقدم در مورد برگزاری آزمون مصاحبه پذیرفته‌شدگان دوره‌ پودمانی بیان کرد: مصاحبه‌ این دوره برگزار شده است که سه نفر از متقاضیان تأیید شده‌اند و به زودی جزئیات این مصاحبه را به اطلاع خواهیم رساند.
وی همچنین در مورد انتشار نرم افزار «انتخاب سبز» گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در ایام مختلف و با توجه به نیاز جامعه سعی در ارائه بسته‌های کاربردی به مردم دارد از همین رو با احساس تکلیف، نرم‌افزار «انتخاب سبز» را قبل از انتخابات هفتم اسفندماه منتشرکرد.
یادآور می‌شود، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، آماده پاسخگویی به سؤالات در حوزه‌های مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، اخلاق، احکام شرعی، علوم قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ اسلام، شبهات دینی، مشاوره دینی و احکام شرعی و... به چهار شیوه ارتباط تلفنی با شماره 096400، به شکل عضویت در سایت eporsesh.com و ارسال سؤال از طریق پیامک به شماره 30007461 و دریافت جواب سؤالات به صورت زنده در بخش «گفت‌و‌گوی زنده» سایت است.

captcha