برگزاری مسابقه قرآن حکیم در دانشگاه خواجه نصیر
کد خبر: 3470028
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

برگزاری مسابقه قرآن حکیم در دانشگاه خواجه نصیر

گروه دانشگاه:‌ کارشناس فرهنگی و قرآنی معاونت فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر از برگزاری مسابقه قرآن حکیم در این دانشگاه خبر داد و گفت: به‌زودی این مسابقه در سطح دانشجویان برگزار می‌شود.

امیرحسین مستقیم، کارشناس فرهنگی و قرآنی معاونت فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از برگزاری مسابقه دانشجویی قرآن حکیم در این دانشگاه خبر داد و گفت: پیش از این مسابقه قرآن حکیم را ویژه اساتید و کارکنان برگزار کردیم و به‌زودی در سطح دانشجویان نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: قرآن حکیم، ترجمه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی است، همراه با ترجمه است و نصف صفحه هم تفسیر دارد.
مستقیم در رابطه با شیوه برگزاری مسابقه قرآن حکیم در دوره‌های پیش، اظهار کرد: قرآن را در سه مرحله به اساتید و کارکنانی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقه بودند اهدا کردیم و مسابقه را در سه مرحله برگزار کردیم، هر 10 جزء موضوع یک قسمت از مسابقه قرار گرفت و در موعد تعیین شده در آزمون نهایی 10 سؤال کتبی و 10 سؤال تستی از متن‌های منتخب طرح شد و در سه مرحله جوایزی هم اهدا شد. آن دوره برای اساتید و کارمندان بود و این دوره را برای دانشجویان برگزار می‌کنیم.
کارشناس فرهنگی و قرآنی معاونت فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر در مورد زمان ثبت نام و برگزاری مسابقه، گفت: در مرحله آغاز مسابقه و تدارک مقدمات برگزاری آن هستیم.
captcha