نمایشگاه «همه واقف باشیم» در کاشان گشایش یافت
کد خبر: 3460226
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به مناسبت هفته وقف؛

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در کاشان گشایش یافت

گروه اجتماعی: همزمان با هفته وقف، نمایشگاه بزرگ «همه واقف باشیم» در شهرستان‌کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان روز گذشته در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه«همه واقف باشیم»، اظهارکرد: این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته وقف، برگزار شده است.
وی به معرفی غرفه های در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه همه واقف باشیم شامل غرفه های حجاب و عفاف، مشاوره وقف، ایستگاه سمعی بصری، غرفه محصولات فرهنگی، غرفه بزرگ کودکان و وقف، غرفه وقف سلامت، غرفه خورشید اردهال وغرفه طرح ملی حفظ قرآن می باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان به فعالیت های هریک از غرفه ها اشاره کرد و افزود: غرفه کودکان و وقف مختص بازی های کودکانه با عنوان «نقاشی بکش جایزه بگیر و قرآن بخوان جایزه بگیر» است.
وی ادامه داد: غرفه «وقف سلامت» با همکاری پزشکان گروه موشکی پادگان شهید کبریای نزاجا شروع به کار کرده است و به بیماران به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.
جنتی با بیان اینکه غرفه «مشاوره وقف» برای ارائه مشاوره جهت انجام وقف و پاسخگویی به سوالات وقف در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: غرفه خورشید اردهال به آستان مقدس علی بن باقر(ع) نگین انگشتری کاشان، اختصاص یافته است.
براساس این گزارش، نمایشگاه بزرگ «همه واقف باشیم» که با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، مسئولان ومردم شهرستان کاشان افتتاح شد، تا 24 آذرماه از ساعت ۹صبح الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۱:۰۰ برای بازدید علاقمندان دایر است. 
captcha