برپایی خیمه مردمی نبرد با شیطان در تربت جام
کد خبر: 3447713
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

برپایی خیمه مردمی نبرد با شیطان در تربت جام

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه چرایی مرگ بر آمریکا و استکبار جهانی با عنوان «خیمه نبرد با شیطان» در مرکز شهر تربت جام توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برپا شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، سرگرد پاسدار عیسی صفری، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به مصادیق استکبار ستیزی، به اهداف امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی اشاره ای داشت و گفت: هدف امام راحل (ره) از انقلاب و قیام بر علیه نظام ستمگر شاهنشاهی هم مصداق عینی مبارزه با استکبار بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود که تمام پرده‌های تزویر و ریا و استکبار را از کشورمان کنار زد و یک چهره خوب را از اسلام به نمایش گذاشت. انقلاب اسلامی نماد استکبار‌ستیزی است و به عنوان یک فرهنگ در حال صدور به تمام جوامع بشری و جهان اسلام است.

این مسئول نظامی شهرستان تربت جام به فرمایشات و تاکیدهای مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن و استکبار جهانی از هر راهی به دنبال سیطره بر جوامع اسلامی و استثمار کشاندن آنهاست و مهمترین سد خودشان را اسلام می‌بینند، گفت: دشمن اخیراً با روش های جنگ نرم و سخت و نیمه سخت مثل فشار های تحریم و اقتصادی نتوانست به اهدافش برسد به دنبال این هستند که از راه های دیگری و با نفوذ در افکار و فرهنگ مردم به اهدافشان دست یابند و انقلاب اسلامی بزرگترین مانع آنهاست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در عصر حاضر ایجاد کرد. گفتمان انقلاب، گفتمان استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در تمام گیتی است.

سرگرد پاسدار عیسی صفری جانشین ناجیه سپاه تربت جام


جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام به ترفند های دشمنان انقلاب و اسلام اشاره کرد و تاکید داشت: دشمن بیکار ننشسته و با تمام عیادی خودش چه در داخل و چه در خارج دنبال این هستند که جبهه خدا محور را که به حمایت از جهان اسلام، پرچم استقلال و عزت و پرچم افتخار اسلام را برافراشته داشتند، سرنگون کنند و از بحث نفوذ استفاده می کنند.

صفری هدف از برپایی این نمایشگاه را، بیان شیوه های استکبار جهت نفوذ در ملتهای اسلامی اعلام کرد و در پایان از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان خبر داد.


نباید مرگ بر آمریکا گفتن یک عادت شود، باید منطق آن را بدانیم


حمید اکبری معاونت فرهنگی ناحیه سپاه تربت جام

بر اساس گزارش نبأ، حمید اکبری، مسئول برپایی نمایشگاه و معاون فرهنگی ناحیه سپاه تربت جام از استقبال خوب مردم جهت بازدید از نمایشگاه خبر داد و گفت : مردم تربت جام از هر طیف و جریان و رده ی سنی ای بازدید داشتند و شیعه و سنی با اشتیاق غرفه ها را دنبال می کردند و روزانه بالغ بر هزار نفر بازدید کننده داریم که نشان از روحیه استکبار ستیزی این مردم است.

اکبری در مورد تاثیرات این نمایشگاه گفت: بعضی از  کسانی که بازید می کردند خیلی از این مسایلی که در نمایشگاه عنوان شده بود را نمی دانستند و اینجا متوجه شدند.

وی افزود : هدفمان این بود که بر روی افکار مردم تاثیر گذار باشیم و چرایی مرگ بر آمریکا  ا مستند، عنوان کنیم تا گفتن مرگ بر آمریکا عادت نشود بلکه باید به یک گفتمان و در نهایت به یک باور و اعتقاد تبدیل شود، همچنان که حضرت آقا فرمودند : «مرگ بر آمریکا منطق دارد» یعنی بر اساس این منطق و مصادیق که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده باید بگوییم مرگ بر آمریکا.

این مسئول برگزاری نمایشگاه از غرفه های مختلف این نمایشگاه خبر داد و توضیح داد: اولین غرفه ما، مزار نمادین شهدای شاخص کشوری و شهرستانی ترور است که مزار نمادین شهید میلاد لرزان نماینده شهید ترور شهرستان در این نمایشگاه است که این شهید عزیز در شب شام غریبان حسینی سال 87 توسط کوردلان منافق به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

اکبری غرفه بعدی نمایشگاه را اینگونه تشریح کرد :غرفه بخش دیداری که به موضوع چرایی مرگ بر آمریکا پرداخته که اتفاقاتی که بر دلیل حضور آمریکا از سال 42 در ایران افتاده را بصورت تصویری و مکتوب به نمایش گذاشته شده و نتیجه ی رابطه برخی کشورها با آمریکا و مسایلی که آمریکا در کشورشان ایجاد کرده موضوع بخش دیگر تصاویر است.

معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام غرفه دیگر را نمایش تصویری و تعریفی، این زمانی واقعه عاشورا اعلام کرد.

اکبری از تهیه اینفوگرافی جالب این نمایشگاه خبر داد و گفت: بر اساس سخنان حضرت آقا، با موضوع نفوذ آمریکا در کشور از سال 57 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی نفوذی که آمریکا در کشور داشته، شماعی از این جرایانات که در کشور اتفاق افتاده را بازگو کردیم.اینفو گرافی نمایشگاه نبرد با شیطان تربت جام
ایستگاه صلواتی با رویکرد جدیدی با نام یک فنجان چای، یک لقمه گفتگو از جالب ترین غرفه های این نمایشگاه بود که اکبری اینچنین یک فنجان چای ، یک لقمه گفتگو تربت جامتوضیح داد : در این غرفه که کارشناسان حضور دارند ،  بازدید کنندگان با جمع شدن دور هم و طرح شبهات با موضوع استکبار ستیزی  و مباحثه و گفتگو به جواب و رفع شبهات می پردازند.
حمید اکبری از غرفه کودک گفت و این غرفه را با برنامه های فرهنگی و تفریحی برای کودکان و نوجوانان و مسابقات نقاشی و اهدای جوایز ، فضای خوبی برای این رده سنی دانست و گفت: در انتهای خروجی نمایشگاه و با آگاه سازی بازدیدکنندگان از چرایی آمریکا، نمادهای چهره رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل و چندین شخصیت دیگر آماده شده و می توانند با نشانه گیری و پرتاب دارت به چهره این شخصیتهای منفور ، انزجار خود را از استکبار اعلام کنند.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در پایان گفت: در حاشیه این نمایشگاه، سالن همایشی راه اندازی شده که هر شب در آن برنامه هایی مانند شب شعر، سخنرانی توسط اساتید کشوری، استانی و شهرستانی و همچنین پخش  قیلم های عمار، سخنان حضرت اقا و مستند وقلیع ،جنایات و تاثیرات آمریکا بر جوامع اسلامی را داریم
فرزاد رشتی

خیمه نبرد با شیطان تربت جام

خیمه نبرد با شیطان تربت جام

خیمه نبرد با شیطان تربت جام

خیمه نبرد با شیطان تربت جام

 

captcha