اولین هفته‌نامه دانش‌آموزی قصص قرآنی رونمایی شد + عکس
کد خبر: 3447606
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

اولین هفته‌نامه دانش‌آموزی قصص قرآنی رونمایی شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: از ویژگی‌های منحصر به فرد این هفته‌نامه محوریت آیات قرآن با تفاسیر فاخر در قصص و نظارت مستقیم کارشناس دینی بر آن است.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به ایکنا، نشریه «با کاروان حسینی» به عنوان اولین هفته‌نامه دانش‌آموزی با موضوع قصص قرآن و اهل بیت (ع) در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و رسانه منتشر شد.



بختیار صادقی، مدیر مسئول این نشریه گفت: در این هفته‌نامه قصص قرآن و اهل بیت (ع) با محوریت آیات قرآن کریم و در ذیل آن روایات معتبره، متأثر از آثار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله العظمی بهجت و مناسب با سن کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.



وی همچنین افزود: تا کنون استقبال خوبی از این هفته‌نامه شده است و علاقمندان برای ایجاد اشتراک به منظور دستیابی هفتگی این نشریه می‌توانند عدد 1 را به 500012999002323 پیامک کنند تا با آنان تماس گرفته شود.



قابل توجه است که قصص این هفته‌نامه تحت نظارت مستقیم کارشناس مذهبی بوده و در عین حال به خوبی قصه‌پردازی شده و موضوعات مهمی نیز در آن مورد توجه قرار گرفته است؛ مثلاً «خدا چیست؟ خدا کجاست؟» و «انسان‌های ماقبل تاریخ» از جمله قصص اولین شماره این هفته‌نامه است.







captcha