ارائه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه مهد قرآن و ولایت استان اصفهان
کد خبر: 3429278
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

ارائه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه مهد قرآن و ولایت استان اصفهان

مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فعالیت‌های قرآنی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان طی گزارشی ارائه شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فعالیت‌های قرآنی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان طی گزارشی ارائه  شد.

جلسه محوری و تثبیت حفظ قرآن کریم در اصفهان با تأکید سازمان دارالقرآن کشور و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان راه‌اندازی شد.

در این جلسه که توسط غلامحسین احمدی اداره می‌شود، حافظان قرآن با شرکت در هر هفته جمعه از ساعت 9 تا 11 صبح، محفوظات خود را ارائه می‌کند.

خاکساری‌هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن اصفهان در‌خصوص برنامه‌های آتی در این جلسه‌ها به انجام مسابقات و صدور کارت و گواهینامه برای حاضران اشاره کرد.

همکاری مؤسسه تبیان و مهد قرآن اصفهان در فرآیند همسان‌گزینی

با توجه به تأیید سایت تبیان در انجام همسان‌گزینی در فرآیند ازدواج در استان اصفهان از سوی مراجع ذی‌صلاح همکاری لازم مابین این مؤسسه و مرکز مشاوره هدایت وابسته به مؤسسه مهد قرآن کریم اصفهان انجام شد.

در این ارتباط مرکز مشاوره مهد قرآن کریم ضمن ارائه خدمت به واسطین و واجدین و انجام کارگاه‌های آموزشی و انجام مشاوره‌های انفرادی آمادگی خود را جهت این امر اعلام کرد.

در این خصوص در همایش همسان‌گزینی، ‌خاکساری‌هرندی، مدیر مهد قرآن اصفهان توضیحات تکمیلی را ارائه کرد و به سؤالات حاضران پاسخ داد.

همکاری نزدیک مرکز رایانه‌ای حوزه علمیه و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان

در دیدار خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان از مرکز رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان و با حضور ‌سجادی، مدیر مرکز، توضیحات کاملی از ظرفیت‌های سمعی و بصری و تحقیقاتی این مرکز ارائه کرد.

در این دیدار راه‌های همکاری مرکز رایانه حوزه علمیه و اتحادیه مؤسسات قرآنی بررسی ‌و مقرر شد این همکاری‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود.

گفتنی است؛ مرکز رایانه حوزه علمیه از مراکز مهم در تولید آثار فاخر است.

captcha