پیام آیت‌الله کعبی به گروه‌های تواشیح خوزستانی در مسابقات کشوری
کد خبر: 3360250
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

پیام آیت‌الله کعبی به گروه‌های تواشیح خوزستانی در مسابقات کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برای گروه‌های تواشیح استان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به گروه‌های تواشیح استان خوزستان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری تواشیح پیامی را صادر کرد.

متن این پیام که در مراسم تجلیل و بدرقه گروه‌های تواشیح خوزستانی راه‌یافته به مسابقات کشوری قرائت شد، آمده است:
«سلام و درود انبیاء، اوصیاء، شهدا، صدقین و صالحین اولیا و علما دین در اشرف امت رسول‌‌الله(ص).
سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که امروز ظرفیت‌های جامعه قرآنی استان خوزستان در سطح ملی و بین‌المللی و مسابقات و جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی ظهور و بروز یافته است و در این محفل نورانی اساتید، پیشکسوتان و بزرگان گردهم آمده‌اند تا با بدرقه و قدردانی از گروه‌های تواشیح‌خوان و سایر خوزستانی‌های راه یافته به مسابقات کشوری همت و تلاش آنها را ارج نهند.

بحمدالله استعدادهای درخشان خوزستان در تواشیح و مدیحه‌سرایی با شناسایی و پشتیبانی و سازندهی و هدایت و حمایت و محوریت جامعه قرآنی علاوه بر کسب رتبه‌های عالی در مسابقات توانسته‌اند در پیوند دل‌های مشتاقان به اهل بیت عصمت(ع) نقش‌آفرین باشند.

بدین وسیله مراتب سپاس و تشکر خویش را از بانیان و حاضران این جلسه ارزشمند اعلام می‌دارم. از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم گروه‌های تواشیح‌خوان و مدیحه‌سرایی خوزستان بتوانند برگ زرین دیگری بر افتخارات خوزستان بیافزایند».

بمنه و کرمه
عباس کعبی، نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

captcha