بررسی احکام فقهی فروش تضمینی مِلک
کد خبر: 3358655
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
در رادیو اقتصاد صورت می‌گیرد؛

بررسی احکام فقهی فروش تضمینی مِلک

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، امروز در برنامه «عیار»، به بررسی احکام فقهی و حقوقی در فروش تضمینی ملک می پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مزینانی، معاون ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در برنامه امروز با نگاهی فقهی به موضوع فروش ملک به‌ صورت تضمینی و چکی خواهد پرداخت.

براساس این گزارش، مجیدرضا عرب‌احمدی، استاد دانشگاه و حقوقدان درخصوص مسائل حقوقی در فروش ملک بصورت تضمینی و چکی و نیز ضرورت در شناخت صادر کننده چک صحبت می‌کند.

حسین حشمتی مولایی، عضو انجمن علمی اقتصاد اسلامی در بخشی از برنامه نکاتی در زمینه اقتصاد علوی را بیان می‌کند.

یادآور می‌شود، برنامه «عیار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 13:15 به مدت 45 دقیقه روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

بررسی جایگاه شورای پول و اعتبار در سیاست‌های بانکی

همچنین رادیو اقتصاد، امروز در برنامه «چالش»، با موضوع جایگاه شورای پول و اعتبار در سیاست‌های بانکی به روی آنتن می‌رود.

براساس این گزارش، رضا حسن‌زاده، عضو شورای پول و اعتبار و نیز حاتمی یزدی، کارشناس بانک در برنامه امروز پیرامون جایگاه شورای پول و اعتبار در سیاست‌های بانکی به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

نحوه انجام وظایف اولیه شورای پول واعتبار، الزامات احیای شورای پول و اعتبار و اینکه آیا بین وظایف شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی تداخلی وجود دارد یا نه؟ از موضوعاتی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

یادآور می‌شود، برنامه «چالش» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی، امروز دوشنبه ساعت 15 به مدت 75 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

captcha