شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند
کد خبر: 3354056
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند

گروه سیاسی: رئیس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور در آئین استقبال از شهدای گمنام در مرز باشماق مریوان با تقدیر از مسئولان اقلیم کردستان به خاطر همکاری در تفحص این شهدای گرانقدر افزود: شهدای گمنام وارثان اقتدار نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدمحمد باقرزاده، رئیس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور امروز، هشتم شهریورماه در آئین استقبال از پیکر 17 شهید گمنام تفحص شده از کردستان عراق در مرز بین‌المللی باشماق مریوان با تأکید بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های جبران‌ناپذیر دشمنان اظهار کرد: شهدای گمنام ارمغان پیام پایداری و استقامت ملت هستند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ملت ایران باید همواره نسبت به دشمنان و نفوذ آنان هوشیار باشند، افزود: دشمنان همواره از راه‌های گوناگون در‌صدد ایجاد اختلاف و تفرقه ‌میان ملت ایران هستند و می‌طلبد مردم همواره در این راستا بیدار باشند.
رئیس ستاد تحقیق و تفحص شهدای کشور اعلام کرد: ملت ایران باید همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت و هشدارهای ایشان هیچگاه از دست‌هایی که پشت پرده وجود دارد غفلت نکنند و همواره هوشیار باشند تا دست این دشمنان از مقدرات کشور کوتاه شود.
وی در ادامه خطاب به گروهک‌های معاند ضدانقلاب نیز بیان کرد: کردستان و پیشمرگان مسلمان این مرز و بوم، به‌ویژه شهرستان مرزی مریوان همواره بیدار بوده و تا آخرین قطره خون از عزت و شرف مهین خود دفاع کرده و مقابل توطئه‌های دشمنان پایداری خواهند کرد.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان در این مراسم از شهدای والامقام به‌عنوان سرمایه‌های گرانقدر و ارزشمند ملت ایران نام برد و گفت: شهدای گمنام متعلق به تک تک خانواده‌های ایرانی هستند.
وی از مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و مریوان در استقبال از شهدا قدردانی کرد و افزود: شهدای گرانقدر ایران اسلامی در کنار پیشمرگان مسلمان کُرد جزو سرمایه‌های بزرگ ملت مسلمان ایران ‌هستند.
زاهدی به رابطه بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق اشاره کرد و یادآور شد: در سایه این رابطه خوب می‌توانیم به جستجوی شهدایمان در کشور عراق بپردازیم و آنها را به آغوش ایران اسلامی برگردانیم.
یادآور می‌شود، کاروان حامل پیکر 17 شهید گمنام که در منطقه کردستان عراق تفحص شده‌اند دقایقی پیش وارد مرز بین‌المللی باشماق مریوان شد.

captcha