کتاب «هشتمین خورشید» در شهرکرد منتشر شد
کد خبر: 3326753
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

کتاب «هشتمین خورشید» در شهرکرد منتشر شد

گروه هنر: کتاب «هشتمین خورشید» اثر حفیظ الله جلالی چالشتری با موضوع زندگی نامه و مسافرت تاریخی امام رضا (ع)از مدینه تا مرو در شهرکرد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‏المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، نویسنده این کتاب شعر گفت:هشتمین خورشید دربرگیرنده خلاصه‏ ای از زندگی‎نامه و مسافرت تاریخی امام رضا (ع)از مدینه تا مرو و شهادت آن حضرت به صورت نظم و شعر است.

حفیظ الله جلالی چالشتری افزود: این کتاب در 190 صفحه و توسط انتشارات حضرت عباس قم در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه به چاپ رسیده است.

این شاعر استان چهارمحال و بختیاری افزود: این اثر که در تابستان 89 به صورت مجموعه‎ای یک هزار و 100 بیتی آماده چاپ شده بود به عنوان هشتمین اثر از بنده در تابستان 94 به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش، حفیظ الله جلالی چالشتری متولد 1326 در چالشتر استان چهارمحال و بختیاری است .جلالی بازنشسته آموزش و پرورش است این شاعر چالشتری اشعار خود را به سبک شاعران بزرگ ایران زمین؛ فردوسی، حافظ و بابا طاهر می‎سراید .از جلالی تاکنون هشت کتاب با عناوین حماسه‎های انقلاب، سرودهای سحر، طلیعه‎داران نور در عاشورای امام حسین(ع)، صفیر عشق، سرود پروانه‎ها، سالکان حق، سرود حماسه‎ها و هشتمین خورشید به چاپ رسیده است.

captcha