ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاسیه سراسری نماز و مدهامتان در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3316772
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاسیه سراسری نماز و مدهامتان در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاسیه سراسری نماز و همایش ملی معارف قرآنی (مدهامتان) در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 خرداد در ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد از ارائه پیشنهاد برگزاری اجلاسیه سراسری نماز و همایش ملی معارف قرآنی (مدهامتان) در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه اجرای این دو برنامه مهم در استان حرکت مناسبی در راستای ترویج روزافزون فرهنگ دینی و معارف ناب اسلامی است، افزود: همچنین امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ مهدویت بعد از نماز باید مورد توجه قرار گیرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر، امام جمعه موقت یاسوج نیز با بیان اینکه کلاس‌های تفسیر قرآن باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود، عنوان کرد: در کل کشور به جز این استان کلاس‌های تفسیر به صورت مطلوب برگزار می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب نمازخانه‌ها در اماکن عمومی استان، اضافه کرد: مقام معظم رهبری از مساجدی که سه وعده نماز در آن‌ها خوانده نمی‌شود، به هیچ‌وجه راضی نیستند.
بنا بر این گزارش، همچنین، سیدالیاس چراغ‌زاده، رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرای طرح سفیران صبح، طرح سلامت معنوی، طرح منهاج و طرح منادیان گلبانگ محمدی را از برنامه های اجرایی امسال عنوان کرد.
وی طرح آموزشی قیام برای اعزام مبلغان دینی به روستاهای فاقد روحانی، طرح اعزام پنج مبلغ نماز چهره به چهره به شهرستان‌های استان از هشت تا 22 ماه رمضان امسال و حضور آنان در بازار، زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت، برگزاری شب شعر و مسابقه خاطره نویسی نماز را از سایر برنامه‌های در دست اقدام ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در جامعه منجر به کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

captcha