گلزارهای شهدا باید در شان نام با عظمت شهدا باشد
کد خبر: 3312829
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
استاندار قم:

گلزارهای شهدا باید در شان نام با عظمت شهدا باشد

گروه اجتماعی: استاندار قم با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن زمینه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار تسریع در ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش 20 خرداد در جلسه کمیسیون ساماندهی گلزارهای شهدای استان طی سخنانی انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: مسئولان باید با ایجاد زمینه‌های حفظ یاد وخاطره این بزرگواران، وظیفه‌ای را که برعهده دارند ادا کنند.

استاندار قم افزود: جوانان برومند ایران اسلامی با نثار جان خود از میهن اسلامی محافظت کردند و اکنون باید فرصت به وجود آمده را مغتنم بدانیم و تمام توان خود را در بهبود این فضاهای معنوی و ملی صرف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان استمرار انقلاب اسلامی را نتیجه استقامت و دعای خیر والدین شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا بعنوان یکی از نمادهای ملی کشور وظیفه تمام سازمان‌ها و دست اندر کاران است.

استاندار قم با اشاره به اجر معنوی صرف هزینه و اعتبار در زمینه ی زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: شایسته است با بازسازی سازی و تکمیل زیرساخت‌های گلزارهای شهدا در مناطق کم برخوردار استان، فضایی مناسب را برای گردهمایی مردم شهید پرور و نیز برگزاری مراسمات معنوی و ادعیه بر سر مزار شهدا فراهم آوریم.

captcha