اردوی منتخبان ارتش برای حضور در مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار شد
کد خبر: 3307258
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

اردوی منتخبان ارتش برای حضور در مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اردوی انتخابی تیم منتخب قرآنی ارتش جهت حضور در سی‌امین دوره مسابقات نیروهای مسلح امروز در سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌پیام، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: اردوی انتخابی تیم منتخب قرآنی ارتش، امروز، سوم خردادماه برای اعزام و حضور در سی‌امین مسابقات نیروی های مسلح در سالن کوثر سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سی‌امین دوره مسابقات نیروی‌های مسلح در 10 رشته سه رشته مربوط به قرائت، حفظ و اذان برپا می‌شود، ادامه داد: این مسابقات در بخش قرائت در رشته‌های تحقیق و ترتیل، در بخش حفظ رشته‌های 5، 10، 15، 20 و کل، بخش اذان و رشته‌های مفاهیم سطح یک پایین مقطع دیپلم و سطح دو بالای مقطع دیپلم و در دو بخش کارکنان پایور و کادری هم کارکنان وظیفه برگزار می‌شود که متسابقان در سایر نیروهای مسلح باهم به رقابت می‌پردازند.

محمدی‌پیام با اشاره به حضور حدود 114 نفر از پنج اداره ارتش نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد ارتش در اردوی انتخابی، عنوان کرد: در این اردو از برگزیدگان طی دو سال گذشته ارتش حضور داشتند که بر این اساس سه نفر از هر رشته و 30 نفر از کارکنان پایور و 30 نفر از کارکنان وظیفه حضور داشتند.

مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش بیان کرد: اردوی انتخابی فوق با حضور داوران قرآن بین‌المللی چون علی‌اکبر حنیفی، حسن ربیعیان، سید حسین میرموسایی و بهروز یاریگل و ... در دو بخش کارکنان وظیفه و کارکنان پایور برگزار شد.

وی در پاسخ به علت نزدیکی اردوی انتخابی به سی‌امین دوره مسابقات، گفت: به دلیل اینکه متسابقان از سراسر کشور در این دوره حضور دارند و از نظر رفت و آمد به مشکل برنخوردند این اردو نزدیک به مسابقات برپا شد. همچنین هر اداره‌ای بر متسابقانش برنامه‌های جانبی و تفریحی دارند.

محمدی‌پیام ابراز امیداوری کرد: بتوانیم در برافراشتن پرچم قرآن ادای وظیفه کرده و سهمی داشته باشیم و از برکات ماه شعبان نیز بهره‌مند شویم.

captcha