تجلیل از مقام علمی و پژوهشی آیت‌الله ابراهیم امینی
کد خبر: 3280009
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مدیر مسئول شورای دین‌پژوهان کشور خبر داد:

تجلیل از مقام علمی و پژوهشی آیت‌الله ابراهیم امینی

کانون خبرنگاران نبأ: آیت پیمان مسئول دبیرخانه شورای دین‌پژوهان کشور اعلام کرد: به‌پاس همکاری‌های علمی و پژوهشی عالم ربانی آیت‌‌الله ابراهیم امینی در هیئت‌های علمی و داوری دین‌پژوهان کشور از شخصیت و آثار علمی این روحانی برجسته تجلیل خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، آیت پیمان، مدیر مسئول دبیرخانه شورای دین‌پژوهان کشور اظهار کرد: بر اساس تصویب این شورا به‌پاس همکاری‌های علمی و پژوهشی عالم ربانی آیت‌الله ابراهیم امینی در هیئت‌های علمی و داوری دین‌پژوهان کشور از شخصیت و آثار علمی این روحانی برجسته تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی افزود: این عالم ربانی مجاهدت‌ها و تلاش‌های علمی و فرهنگی بسیاری داشته است. ایشان دهها اثر مکتوب سودمند و کاربردی و تأثیر‌گذار و فردی در زمینه‌های عقاید، اخلاق، تربیت، خانواده  تألیف کرده است. همچنین آیت‌الله امینی نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام راحل(ره) داشته‌اند. 
دبیر شورای دین‌پژوهان کشور اظهار کرد: آیت‌الله امینی الگویی پارسا و وارسته برای جامعه و ناصحی امین برای دولت است.
وی همچنین از گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله محمدهادی معرفت که چندین دوره ریاست علمی و داوری شورای دین‌پژوهان را داشتند، خبر داد و اضافه کرد: در آیین تجلیل از پژوهشگران و پژوهش‌های برتر دینی 5 سال اخیر که با مشارکت جامعة‌المصطفی(ص)، دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت پژوهشی حوزه و مؤسسات و پژوهشگاه‌های مهم برگزار می‌شود، 10 پژوهش‌گر برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات و گزارشات مربوط به فعالیت این شورا را در وب سایت www.dinpajoohan.com ملاحظه کنند.

حامد رئیسی

captcha