دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مناسبترین جایگاه برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان است
کد خبر: 2923424
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مناسبترین جایگاه برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان است

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ملجأ و پناهگاه خوبی برای پاسخ دادن به شبهات دانشجویان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآ(ایکنا) از کرمان، علی اسماعیلی‌ندیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز گذشته، 12 اسفند در مراسم معارفه نماینده دفتر ولی فقیه در دانشگاه‌های ولیعصر‌(عج) و علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: کار فرهنگی یک عملیات بهداشتی است و اگر انسان‌ها را واکسیناسیون کنیم دچار بیماری نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی نیاز به حوصله و برنامه‌ریزی دقیق دارند، تصریح کرد: آنچه در دنیا به‌‌وجود آمده فرهنگ تک‌قطبی غربی است که بر فرهنگ‌ها غلبه کرده است و تهاجم فرهنگی مشکل ما نیست بلکه ما متأثر هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: از وظایف اصلی ما در دانشگاه کمک به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است تا با همراهی دانشجویان بتوانیم، بخشی از واکسیناسیون مورد نیاز را انجام دهیم.
اسماعیلی‌ندیمی تأکید کرد: زبان گفت‌و‌گوی جدید با نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد و نسل جدید با ما متفاوت است، سؤالات مهمی دارند که باید با روش‌های اصولی و درست و پاسخ‌های قانع‌کننده بتوانیم، واکسیناسیون مسائل دینی را عمیق‌تر انجام دهیم.
وی عنوان کرد: بخشی از کار فرهنگی اعتبار و بودجه می‌خواهد، اما باید تلاش کنیم با مشخص کردن اهداف ویژه منویات مقام معظم رهبری بتوانیم با ارزیابی نواقص مشکلات فرهنگی را رفع کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تأکید بر پرهیز کردن از بد جلوه دادن محیط‌های دانشگاهی اظهار کرد: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ملجأ و پناهگاه خوبی برای پاسخ دادن به شبهات دانشجویان است.
اسماعیلی‌ندیمی اظهار کرد: اگرچه کار فرهنگی زمان‌بر و دغدغه همه ما است، اما می‌توان برای آن کار کرد و ناامید نشد زیرا ناامیدی در این زمینه موجب امیدواری دشمن می‌شود.

captcha