اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم استقبال از شهید گمنام در اراک
کد خبر: 2913179
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم استقبال از شهید گمنام در اراک

گروه اجتماعی: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدودیت ترافیکی در روز برگزاری مراسم استقبال از شهید گمنام در اراک خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ از استان مرکزی، گفت: با توجه به مراسم استقبال از شهید گمنام در شهرستان اراک در روز دوشنبه، یازدهم اسفندماه، به‌همین منظور و برای رفاه حال شهروندان برای شرکت در مراسم مذکور محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در شهر اراک اجرا می‌شود.

وی افزود: براین اساس، از ساعت 15 فردا تا پایان مراسم از میدان شریعتی تا خیابان شهید بهشتی و خیابان مخابرات به سمت خیابان شهید بشتی و خیابان شهید رجایی به سمت خیابان شهید بهشتی و خیابان رسالت به سمت خیابان شهید بهشتی و تمامی مسیرهای منتهی به‌سمت امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه محدودیت‌های مذکور به‌صورت مقطعی بوده و فقط تا پایان مراسم استقبال از شهید گمنام در شهر اراک اجرا می‌شود، یادآور شد: از تمامی رانندگان انتظار داریم با مأموران پلیس راهور در این روز همکاری کرده و در زمان اجرای طرح از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

captcha