کتاب «حمله دیگر» رونمایی شد
کد خبر: 2871576
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

کتاب «حمله دیگر» رونمایی شد

گروه اجتماعی: کتاب «حمله دیگر» در یادواره هفت شهید شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و گردان حزب‌الله در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، غلامرضا سالم،‌ مؤلف کتاب حمله دیگر در مراسم یادواره 7 شهید شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و گردان حزب‌الله که شا‌م‌گاه گذشته، 30 بهمن‌ماه در تالار نور مشهد برگزار شد، با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: من و همرزمان دیگر که اکنون وضعیت ایران را مشاهده می‌کنیم خدا را شاکر هستیم که بار دیگر اقتدار اسلام را با چشم خود می‌بینیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس صحنه‌های ناخوشایندی را مشاهده می‌کردیم، افزود: وقتی سرباز بعثی بر روی سر مجروح ایرانی آمد و دید که به پهلویش تیر خورده با پوتین به پهلوهای این رزمنده می‌زد، آن روزها جشن برپا می‌کردند و ما شاهد این صحنه‌ها بودیم.

مؤلف کتاب «حمله دیگر» با اشاره به اینکه در جاده شلمچه بغض کرده بودیم، ادامه داد: رقاصه‌های عراقی جشن می‌گرفتند و ما را در شهر می‌چرخاندند، سراغ از هر کس می‌گرفتیم می‌فهمیدیم که شهید شده، از جمله شهید محبوب، اسلامی،‌ ترشیزی و ... اما به حمد الهی امروز کجا و آن روزها کجا، امروز ما جشن سالگرد انقلاب اسلامی را با چه شکوهی برگزار می‌کنیم در حالیکه رقاصه‌های بصره درگیر جنگ هستند.

سالم با بیان اینکه در کتاب «حمله دیگر» از حوادث جنگ ننوشته‌ام،‌ اظهار کرد: در این کتاب به این مسئله پرداخته‌ام که من چگونه عاشق شهید محبوب و سایر شهدا شدم، چگونه عاشق جنگ شدم و قصد دارم آنان‌که که این کتاب را می‌خوانند بفهمند چه چیزهایی برای عشق ورزیدن وجود دارد.

یادآور می‌شود، کتاب «حمله دیگر» در پایان مراسم یادواره 7 شهید شرکت پالایش گاز شهید‌ هاشمی‌نژاد و گردان حزب‌الله با حضور علی‌اصغر رشید، سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری خراسان رضوی، ناصر اسلامی‌فر، مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، سردار جواد خضرائی، رئیس باغ‌موزه دفاع مقدس تهران و سایر مهمانان رونمایی شد.

captcha