هفتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی کانون‌های مساجد کشور در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 2856109
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
هفتم اسفند؛

هفتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی کانون‌های مساجد کشور در سمنان برگزار می‌شود

گروه هنر: مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی کانون های مساجد کشور محراب قلم در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان روز گذشته، 26 بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام خبربرگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی کانون های مساجد کشور در سمنان اظهار کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان های تهران، خراسان رضوی، مازندران، خراسان شمالی، مرکزی، گلستان و البرز در این جشنواره حضور دارند.

وی با بیان اینکه  این آثار شامل 66 اثر در بخش نشریات تجربی و 55 اثر در بخش وبلاگها است افزود: از استان تهران 22 نشریه، استان قم دو نشریه، استان مرکزی 16 نشریه و استان سمنان سه نشریه، گلستان پنج نشریه، البرز یک نشریه، خراسان شمالی چهار نشریه، خراسان رضوی 10 نشریه و مازندران سه نشریه در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

به گفته حدادیان در بخش وبلاگ 9 اثر از مرکزی، 15 اثر از سمنان، پنج اثر از گلستان، یک اثر از البرز، 13 اثر خراسان شمالی، 11 اثر خراسان رضوی و یک اثر از مازندران به دبیرخانه ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه این جشنواره در رشته های وبلاگ نویسی و نشریات تجربی ویژه اعضای کانون های مساجد در دو مرحله منطقه ای و کشوری برگزار می شود متذکر شد: استان های کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان دیگر میزبانان مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی هستند  که مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان فارس برگزار می شود.

وی توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد کشور، شناسایی، جهت دهی و سازماندهی وبلاگ ها و نشریات تجربی فعال در کانونهای مساجد، توسعه کمی و کیفی وبلاگ‌ها و نشریات تجربی مساجد، ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقای سطح علمی و تجربی فعالان، فضای مجازی و مطبوعاتی کانون های مساجد، تشویق به انجام فعالیت های سازنده و اثرگذار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی در کشور (محراب قلم) برشمرد.

یادآوری می‌شود که مرحله منطقه‌ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی کانون‌های مساجد کشور محراب قلم در روزهای هفتم و هشتم اسفند در استان سمنان برگزار می‌شود.

captcha