اقتصاد مقاومتی؛ پادزهر تحریم های ناجوانمردانه دشمنان
کد خبر: 2809455
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

اقتصاد مقاومتی؛ پادزهر تحریم های ناجوانمردانه دشمنان

گروه اجتماعی: نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و پادزهر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

سید محمد بیاتیان، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کسانی که همیشه مباحث تفرقه‌ای را در کشور مطرح کرده و بر طبل تفرقه می‌کوبند، اگر چه در داخل کشور هم باشند اما دشمنان نظام هستند. 
وی افزود: مردم ایران در 35 سال گذشته حضور همیشگی خود در صحنه را نشان دادند و ثابت کردند که همیشه پیرو خط رهبر و نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند.
نماینده مردم بیجار در مجلس عنوان کرد: وحدت رویه، وحدت بین قوا و آحاد مردم ایران، پاسخی قاطع به زمزمه های تفرقه افکنانه دشمنان خواهد بود.
وی تصریح کرد: تحریم‌های دشمنان از سال‌های گذشته بر ضد ایران اسلامی وجود داشته اما خوشبختانه مردم با بصیرت و آگاهی با آنها کنار آمده و تسلیم خواسته دشمنان که ایجاد تفرقه بین مردم و حکومت است، نشده‌اند. 
بیاتیان با اشاره به نزدیک بودن به یوم الله 22 بهمن ادامه داد: دشمنان ایران همیشه پاسخ اقدامات خود را در راهپیمایی های 22 بهمن دریافت کرده و این پاسخ کوبنده، قطعاٌ تا همیشه ادامه دار خواهد بود. 
وی اعلام کرد: هر ساله در یوم الله 22 بهمن مردم به صحنه آمده و به دشمنان ثابت می کنند که پیرو خط رهبری و نظام اسلامی خواهند بود.
نماینده مردم بیجار در مجلس خاطرنشان کرد: هر ساله 22 بهمن با تهدیداتی از سوی دشمنان اسلام مواجه بوده اما خوشبختانه حضور وحدت آفرین مردم پاسخی قاطع به تهدیدات پوشالی دشمنان نظام بوده است. 
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر تولید داخلی و توانمندی اقتصادی داخلی برای مقابله با تحریم کشورهای غربی به ویژه آمریکا است، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و پادزهر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

captcha