راهپیمایی مردم خراسان رضوی در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر اسلام(ص)
کد خبر: 2740068
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
پس از نماز جمعه این هفته صورت می‌گیرد؛

راهپیمایی مردم خراسان رضوی در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر اسلام(ص)

گروه سیاسی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن صدور اطلاعیه‌ای، هتک حرکت به ساحت گرانقدر پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرده و از مردم خراسان رضوی دعوت کرد تا در راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته، همزمان با سراسر کشور، شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پی اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی و سکوت وقیحانه غرب، ضمن صدور اطلاعیه‌ای، از مردم همیشه در صحنه خواست در راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته، سوم بهمن‌ماه شرکت کنند.

بخشی از این اطلاعیه به شرح زیر است:

بار دیگر توطئه استکبار از طریق اهانت وقیحانه و سازماندهی‌شده استکباری ـ صهیونیستی «در پوشش یک نشریه شیطان ‌صفت فرانسوی» نسبت به مقام مقدس و شامخ‌ پیامبر مهربانی و رحمت وعطوفت شکل گرفت و اسلام ‌هراسی را در جامعه جهانی به‌ راه انداخت.

دشمنان اسلام عزیز، روزی با ساخت فیلم ضد اسلامی، روز دیگر با انتشار مطالب ضداسلامی و روز دیگر با انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر گرامی اسلام(ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان که همه اینها محکوم به شکست و زوال است، به جنگ با اسلام می‌آیند.

به منظور اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) و اعتراض به نشریه شیطان صفت شارلی ابدو که کاریکاتور موهن و رذیلانه را به بهانه آزادی بیان به تصویر کشانید، پس از نمازجمعه مورخه 1393/11/03 راهپیمایی از خروجی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی آغاز و پس از طی مسیر خیابان شهید اندرزگو و چهارراه خسروی در چهارراه شهدا با قرائت قطعنامه پایان می‌یابد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه مشهد مقدس، علمای اعلام، اساتید معظم، روحانیت، دانشگاهیان و دانش آموزان عزیز، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و اصناف، تشکل‌ها و انجمن‌های اسلامی دعوت می‌کند در این راهپیمایی شرکت کنند.

captcha