دانشگاهیان و اهالی رسانه پشت صحنه اهانت به رسول(ص) را تبیین کنند
کد خبر: 2732283
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
مسئول بسیج رسانه مازندران:

دانشگاهیان و اهالی رسانه پشت صحنه اهانت به رسول(ص) را تبیین کنند

گروه اجتماعی: از زمان نبوت رسول مهربانی تاکنون نام والای پیامبر رحمت به‌عنوان نگین و الگوی تمام‌عیار جهان آفرینش در کام بیش از دو میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان طنین‌انداز شد و سنت او برای همه مریدانش مایه مباهات است.

حسن افشار، مسئول بسیج رسانه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، ضمن محکوم کردن اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به حریم آن پیامبر رحمت و هدایت و مهربانی، گفت: از عموم اندیشمندان، روزنامه‌نگاران و دانشگاهیان  و اهالی رسانه در ایران می‌خواهیم تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آن‌ها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به همه جهانیان گوشزد کنند.

وی افزود: مسلمانان عالم به تأسی و پیروی از آموزه‌های ناب مکتب نبوی نه‌تنها در مقابله با این‌گونه تفکرات پوچ و الحادی برنمی‌تابند و  شیوه رفتار آنان این بوده که همواره به ادیان و اقلیتهای مذهبی احترام قائل هستند.

مسئول بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: در دورانی که سال‌ها از ظهور حضرت مسیح می‌گذشت و تعالیم او به خرافه و فراموشی سپرده می‌شد، حضرت محمد(ص) با دریایی از اندیشه پاک و با نیروی شگرف و ماورایی، رسالت رهایی انسان از یوغ بندگی را بر دوش گرفت.

وی افزود: از زمان نبوت رسول مهربانی تاکنون نام والای پیامبر رحمت به عنوان نگین و الگوی تمام‌عیار جهان آفرینش در کام بیش از 2 میلیارد مسلمانان در سرتا سر جهان طنین‌انداز شد و سنت او برای همه مریدانش مایه مباهات است.

افشار با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق، فلسطین و بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای آفریقایی اظهار کرد: نکته‌ای که قابل گفتن است این است که مدعیان دمکراسی و آزادی بیان و حامیان حقوق بشر چرا مطلق‌گرا هستند و همه چیز دنیا را فقط برای خود می‌خواهند.

وی اظهار کرد: بر طبق سنت‌های الهی روزی مکر و حیله، زور و تزویر و ظلم به خوشان برخواهدگشت و خداند«خیرالماکرین» است.

captcha