فرزندان شهدا باید احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی نسبت به انقلاب داشته باشند
کد خبر: 2617494
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

فرزندان شهدا باید احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی نسبت به انقلاب داشته باشند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه نباید افراد نالایق و ناشایست در راس امور قرار بگیرند زیرا برای مردم دلسوزی نمی‌کنند، گفت: شما فرزندان شهدا باید احساس مسئولیت و دلسوزی را داشته باشید زیرا شما صاحب این انقلاب و نظام هستید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 19 آذرماه در دیدار با فرزندان شهدا در سنندج اظهار کرد: ما شرمنده شهدا هستیم زیرا آنچه را که امروز داریم به لطف خداوند و به برکت خون شهیدان است.
وی افزود: آن‌ها از بهترین سرمایه وجودی خودشان گذشتند و آن را تقدیم انقلاب و نظام کردند هرچند در این راه ناملایمات بسیاری را دیدند. 
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید بسیجیان احساس مسئولیت بکنند، عنوان کرد: یکی از آسیب‌های کنونی این است که مسئولان مسئولیت‌پذیر نیستند و اگر جلوی این آسیب گرفته نشود مانند موریانه پایه‌های انقلاب را که بر پایه خون شهیدان شکل گرفته، خواهد خورد.
وی با تأکید بر اینکه باید افراد شایسته در سمت مسئولان جامعه قرار گیرند، ادامه داد: برخی از مسئولان نماینده مردم نیستند و فقط برای خودشان تلاش می کنند.
رجبی با اشاره به اینکه نباید افراد نالایق و ناشایست در رأس امور قرار بگیرند زیرا برای مردم دلسوزی نمی‌کنند، بیان کرد: هرچند که در جمع مسئولان افراد لایقی هم وجود دارد و ما آنها را نادیده نمی‌گیریم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه تأکید کرد: شما فرزندان شهدا باید احساس مسئولیت و دلسوزی را داشته باشید زیرا شما صاحب این انقلاب و نظام هستید.
وی در جواب یکی از فرزندان شهدا که از برخوردها و ناملایمات برخی از کارمندان ادارات گلایه کرده بود، بیان کرد: در زمان جنگ نیز خیلی از شهدا شاهد ناملایمات بودند اما به خاطر انقلاب می‌گذشتند شما نیز باید اینچنین روحیه‌ای را داشته باشید و صبر پیشه کنید.
رجبی در ادامه از استخدام سه هزار نفر در سپاه بیت المقدس کردستان طی چهار سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم ادارات نیز به این موضوع اهتمام بورزند و فرزندان شهدا را از یاد نبرند.
وی در پایان به ایجاد وحدت رویه، همکاری و تبادل نظر میان فرزندان شهدا تاکید و یادآور شد: برای برون رفت از وضعیت موجود باید به فکر راهکار و راهگشایی بود که امیدوارم با تداوم این جلسات، به راهکارهای خوبی برسیم.

captcha