مسابقه «فرهنگ‌نامه عاشورا» در چرداول برگزار می‌شود
کد خبر: 2612967
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

مسابقه «فرهنگ‌نامه عاشورا» در چرداول برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول اداره تبلیغات اسلامی چرداول از برگزاری مسابقه «فرهنگ‌نامه عاشورا» ویژه دانش‌آموزان این شهرستان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی چراغچی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، با اعلام خبر برگزاری مسابقه «فرهنگ‌نامه عاشورا» در چرداول ، گفت: منبع این مسابقه کتاب «فرهنگ‌نامه عاشورا» نوشته جواد محدثی است که تعداد 400 نسخه از این کتاب فردا دوشنبه، 10 آذرماه در بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه به منظور مطالعه کامل کتاب توسط دانش‌آموزان سئوالات مسابقه به صورت تشریحی طرح شده‌اند، افزود: مهلت ارسال پاسخنامه‌ها تا تاریخ 5 دی‌ماه تعیین شده است.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی چرداول با بیان اینکه این مسابقه به همت مؤسسه فرهنگی-تبلیغاتی نسیم وصال برگزار می‌شود، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند پاسخنامه تکمیلی خود را به این مؤسسه به نشانی قم، شهرک صفائیه، کوچه 32، کوچه اشراقی، صندوق پستی 371864497 ارسال کنند.
حجت‌الاسلام چراغچی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه اسلامی به‌ویژه دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان نظام، گفت: هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مکتب حسینی(ع) و پرورش روح معنویت و استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان است.

captcha