یادواره شهدای روستا در چرداول برگزار می‌شود
کد خبر: 1476363
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

یادواره شهدای روستا در چرداول برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول اداره تبلیغات اسلامی چرداول از برگزاری یادواره شهدای روستاهای گلمه و باغله سوم آذرماه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالعلی چراغچی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، از برگزاری یادواره شهدای روستاهای گلمه و باغله ‌در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این یادواره فردا دوشنبه، 3 آذر در مسجد امیرالمؤمنین(ع) روستای گلمه با حضور حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: امروز آنچه داریم از شهداست و مکتب شهدا باید به‌ عنوان یک الگو و هدف در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرداول با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا که در راه حفظ دین و تمامیت ارضی از تمام هستی خود گذشتند مسئولیتی است همگانی، افزود: شهید تنها متعلق به گروه و دسته و قوم خاصی نیست و همه آحاد جامعه وامدار شهیدان هستند.
حجت‌الاسلام چراغچی بیان کرد: اهتمام به برپایی مجالس و محافل مرتبط با نام شهید، سنتی حسنه و رسالتی است دینی، ملی و انسانی و ضرورت دارد در مسیر تکریم و تمجید شهدا در فضای بصری، اجتماعی و رسانه‌ای بهترین و ماندگارترین کارها انجام شود.

captcha