رسانه‌های غربی افسران پروژه‌های اسلام‌هراسی هستند
کد خبر: 1475213
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
مدیرکل صدا و سیمای فارس:

رسانه‌های غربی افسران پروژه‌های اسلام‌هراسی هستند

گروه سیاسی: کشفی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران سه پروژه اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی را دنبال می‌کند، گفت: افسران و وسیله این پروژه‌ها جز رسانه‌های غربی چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدباقر کشفی، مدیرکل مرکز صدا و سیمای فارس امروز، 28 آبان در همایش «بسیج و رسانه» این استان که در محل صدا و سیمای فارس برگزار شد، گفت: دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران سه پروژه اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی را دنبال می‌کند و در این راستا فرقه‌های گوناگونی را ایجاد کرده است.
وی ابراز کرد: افسران و وسیله این پروژه‌ها جز رسانه‌های غربی چیز دیگری نیست و همگی همه منسجم و هم پیمان بر روی این قضیه کار می کنند که بتوانند این سه محور را در دنیا جا بیندازد
گفت: اکنون جنگ رسانه‌ای است و باید جلسات، نشست‌ها و توجیهات فراوانی در این راستا شکل گیرد و در این جبهه افسران و یگان‌های رزمنده مسلح باشند.
وی با بیان اینکه هنوز جنگ با دشمنان نشده بلکه شکل آن تغییر یافته است، افزود: نوشتن‌ها و منعکس کردن ابعاد مختلف مختلف این جنگ می‌تواند مردم را به این سمت آورد که از این یگان‌ها جنگی حمایت کنند و این کار نیز اتفاق نمی‌افتد مگر با برگزاری چنین نشست‌ها و همایش‌هایی.
کشفی اظهار کرد: امروز جنگ رسانه‌ای در خانه‌های ماست و برنامه‌های زیادی که هم‌جهت و هم فرهنگ ما نیست را به خانه‌های ما آورده است اما رسانه ملی به تنهایی در مقابل تمام رسانه‌های دنیا ایستاده است.
مدیرکل مرکز صدا و سیمای فارس اظهار کرد: تمام کشورهایی که ادعای اسلام دارند، شبکه‌های تلویزیونی آن‌ها قابل دیدن برای ما نیست زیرا هنجارهای اسلامی در برنامه‌های آن‌ها رعایت نمی‌شود و ابتذال از آن‌ها می‌بارد لذا تنها رادیو و تلویزیونی که در دنیا پاک است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و این را باید قدر بدانیم که به عنوان یک نقطه قوت ما دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای امروز غیرمنصفانه است، گفت:‌ دشمن در این جنگ تمام امکانات،‌ نرم‌افزارها و منابع مالی خود را بسیج کرده است زیرا دانسته که از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای کمترین هزینه و بیشترین بهره را خواهد داشت.
کشفی در ادامه به مقایسه‌ای میان جنگ نرم و سخت پرداخت و گفت: در جنگ سخت سه وضعیت سفید، زرد و قرمز وجود دارد اما در جنگ نرم امروزی، وضعیت همیشگی ما قرمز است و دیگر وضعیتی به نام سفید و زرد وجود ندارد.
مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به اینکه شناخت دشمن، ابزار و نقاط قوت و ضعف آن، بسیار مهم است و نباید از این موضوعات غفلت کنیم، گفت: امروز نا امیدی جامعه شلیک موثر دشمن است پس باید از هر کاری که در جامعه روحیه ناامیدی ایجاد می‌کند، پرهیز کرد و به عکس امیدواری و امید به آینده و اوضاع بهتر و توفیقات بشیتر باید دائم در جامعه پمپاژ شده و نشاط و شادابی باید در جامعه نشان داده شود.

captcha