انتصاب «مصطفی عباسی‌مقدم» به ریاست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 1472822
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
فراهانی با حضور در غرفه ایکنا خبر داد:

انتصاب «مصطفی عباسی‌مقدم» به ریاست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه سلامت: معاون فرهنگی وزیر بهداشت از انتخاب مصطفی عباسی‌مقدم به عنوان رئیس جدید مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه خبر داد.

محمدرضا فراهانی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با حضور در غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) خبر از تغییرات جدید در معاونت متبوع خود داد و افزود: در جدیدترین تغییرات این مجموعه، عباسی‌مقدم به عنوان رئیس جدید مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت انتخاب شد.
فراهانی تصریح کرد: مقدم از صبح روز شنبه در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت مشغول به کار خواهد شد.
براساس گزارش ایکنا، مصطفی عباسی‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان، فوق لیسانس دانشگاه امام صادق(ع) در رشته الهیات و معارف اسلامی، دکترای علوم قرآن و حدیث دانشگاه تربیت مدرس، از سال68 تا کنون مشغول تدریس در دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شاهد و دانشگاه‌های کاشان است.
همچنین در خصوص فعالیت‌های مدیریتی، پژوهشی و اجرایی وی می‌توان به چاپ 18 کتاب پژوهشی، حضور در بیش از300 برنامه در سیما به ویژه شبکه قرآن در زمینه‌های کارشناسی و آموزشی و مجری کارشناس، از سال 85 همکاری فرهنگی با وزارت علوم، سه سال به عنوان مشاور فرهنگی وزارت علوم و معاونت اداره کل فرهنگی و طرح و برنامه‌های مختلف فرهنگی، از سال 88 تا کنون مشاور و همکار قرآنی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها و... اشاره کرد.

captcha