حرکت دسته عزای حسینی دانشجویان و اساتید البرز در کرج
کد خبر: 1464591
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

حرکت دسته عزای حسینی دانشجویان و اساتید البرز در کرج

کانون خبرنگاران نبأ/ محمود نوروزی: دسته‌روی عزاداران حسینی با حضور دانشجویان و اساتید مراکز آموزش عالی استان البرز روز سه‌شنبه، ششم آبان‌ماه در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبا، وابسته به خبرگزاری ایکنا، بیژن بیاتی، مدیر قرآن و عترت سازمان بسیج استان البرز، گفت: حرکت تجمعی عزاداران حسینی با حضور دانشجویان و اساتید مراکز آموزش عالی استان البرز، ششم آبان‌ماه، ساعت 9 در کرج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسیر عزاداری از میدان توحید آغاز شده و تا مصلی کرج ادامه خواهد داشت.

بیاتی در ادامه از برگزاری جشنواره قرآن و عترت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این جشنواره در مرحله دانشگاهی و بین تمام دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود.

مدیر قرآن و عترت سازمان بسیج البرز با بیان اینکه ثبت نام طرح حفظ جهادی قرآن کریم در استان آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح بین دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، با رویکرد حفظ ترتیبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این طرح پس از دهه اول سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) خواهد بود، اضافه کرد: این طرح با مربیگری قزبیگی و سلطان‌آبادی در دو بخش حفظ کل و حفظ آیات منتخب برگزار خواهد شد.

بیاتی همچنین یادآور شد: در برخی جلسات رجبی از اساتید قرآنی حضور یافته و تکنیک‌های حفظ را به علاقه‌مندان آموزش خواهد داد.

captcha