اعلام جلسه آموزش قرآن «سیدمحسن موسوی‌بلده» در تهران
کد خبر: 1451614
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

اعلام جلسه آموزش قرآن «سیدمحسن موسوی‌بلده» در تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه آموزش قرآن «سیدمحسن موسوی‌بلده»، صبح‌های جمعه ویژه آقایان و یکشنبه‌ها ویژه بانوان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه تخصصی آموزش قرآن سیدمحسن موسوی‌بلده، داور بین‌المللی، قاری، مدرس قرآن کریم و مؤلف کتاب حلیة‌القرآن، صبح‌های جمعه ویژه آقایان در مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

این جلسه که از ساعت 8 تا 11:30 برگزار می‌شود، حدود 35 سال است در حال برپایی است. همچنین مؤسسه احسن ‌الحدیث در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان صفای شرقی واقع شده است.

همچنین جلسه تخصصی این قاری بین‌المللی ویژه بانوان یکشنبه هر هفته در چهارراه سرچشمه، خیابان مصطفی خمینی، کوچه شهید سجادی، پلاک 3 برگزار می‌شود.

این جلسه که یکشنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود بیش از 20 سال است که تشکیل می‌شود.

همچنین جلسات موسوی‌بلده در سطح تخصصی است و در آن رشته‌های قرائت و تجوید به فراگیران آموزش داده می‌شود. افراد جدیدالورود نیز در بدو ورود تعیین سطح می‌شوند.

سیدمحسن موسوى‌بلده متولد ۱۳۳۲ در شهر تهران است. وی از جمله قاریانى است که اگرچه مدت‌هاى طولانی از تلاوت قاریانی چون عبدالباسط، منشاوى، احمد شبیب و عبدالعزیز حصان بهره‌ گرفته است اما هرگز به تقلید محض توجه نداشت و همواره سعى مى‌کرد سبک این اساتید برجسته را اقتباس کند. موسوی‌بلده به فراگیری تجوید و فن تلاوت نزد اساتیدی چون محمدتقی مروت، وطنی، سیدمحمد ابراهیم مفیدی پرداخت.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینب دایی رسولی
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۲
0
0
بسیار عالی با آرزوی توفیقات روزافزون استاد موسوی
پایگاه قرآنی و فرهنگی ترتیلا
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۰۴:۴۲
0
0
دانلود جدیدترین فایل صوتی جلسات استاد موسوی بلده در پایگاه ترتیلا : tartila.ir
captcha