فرهنگ غنی وقف پیش برنده جامعه به سمت شکوفایی است
کد خبر: 1435448
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
منتخب مردم اسدآباد در مجلس:

فرهنگ غنی وقف پیش برنده جامعه به سمت شکوفایی است

گروه اجتماعی: فرهنگ غنی وقف پیش برنده جامعه به سمت شکوفایی و آبادانی است و این فرهنگ باید در شهرستان اسد آباد نهادینه شده و به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، بهروز نعمتی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یکشنبه، 12مرداد در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و رئیس اوقاف شهرستان اسدآباد گفت: فرهنگ غنی وقف پیش‌برنده جامعه به سمت شکوفایی و آبادانی است و این فرهنگ باید در شهرستان اسد آباد نهادینه شده و به جایگاه واقعی خود برسد.

در این دیدار حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، افزود: وظایف سازمان اوقاف به سه مبحث فعالیت‌های قرآنی، موقوفات و بقاع‌ متبرکه تقسیم‌ می‌شود.

وی با اشاره به بازخوانی و بازنویسی وقف‌نامه‌های استان تصریح کرد: ثبت تمامی آنها در سامانه جامع از اقدامات انجام شده در این رابطه است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی ایجاد دفاتر مشاوره وقف در ادارات اوقاف استان را یکی دیگر از اقدامات این اداره دانست و اظهار کرد: این دفاتر برای سوق دادن واقفان خیراندیش برای ایجاد وقف‌هایی در راستای نیازهای روز جامعه خواهد بود.

captcha