اعتکاف قرآنی در حوزه علمیه ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 1426136
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
با حضور طلابی از سراسر کشور؛

اعتکاف قرآنی در حوزه علمیه ملایر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: با حضور 50 نفر از طلاب سراسر کشور اعتکاف قرآنی از ابتدای ماه رمضان در حوزه علمیه ملایر آغاز شده و تا 15 مرداد ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حجت‌الله کشوری دلاور، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: با حضور 50 نفر از طلاب سراسر کشور اعتکاف قرآنی از ابتدای ماه رمضان در حوزه علمیه ملایر آغاز شده که تا چهارشنبه، 15 مرداد ادامه دارد.

وی افزود‌: اعتکاف قرآنی که همزمان با ماه مبارک رمضان در مدرسه شبانه‌روزی روستای حسین‌آباد شهرستان ملایر آغاز شده طلاب علاقه‌مند به‌صورت شبانه‌روزی در این برنامه شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام کشوری دلاور اظهار کرد: هدف از اجرای این دوره تعمیق انس طلاب با معارف قرآنی و خود‌سازی فردی است و در این برنامه طلابی از سراسر کشور به مدت 40 روز حداقل 4 جزء از قرآن کریم را حفظ  می‌کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان همچنین از برگزاری محفل دعا و جشن سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی‌(ع) در روز یکشنبه، 22 تیر خبر داد و گفت: این جشن با حضور مدیران، اساتید، طلاب و روحانیان در مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند همدان برگزار می‌شود.

captcha