ترویج سبک زندگی اسلامی از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است
کد خبر: 1423116
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

ترویج سبک زندگی اسلامی از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است

گروه اجتماعی: رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری کلاس‌های حلقه‌های صالحین را تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی، بصیرت‌افزایی اعضا و اجرایی کردن گفتمان ولایت در حلقه‌های صالحین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدلطیف ارجمند، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه، پنجم تیر در سومین نشست حلقه‌های صالحین ویژه بانوان با اشاره به اهداف برپایی جلسات حلقه‌های صالحین اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر فرایندی با عنوان شجره طیبه صالحین در بسیج شکل گرفته بسیج رسانه نیز برگزاری این برنامه را در اولویت قرار داده است.

وی بسیج را به‌عنوان بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی که نقش انکار‌ناپذیری در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای مختلف دارد برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه‌ها به اهداف اصلی حلقه‌های صالحین برسیم.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری کلاس‌های حلقه‌های صالحین را تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی، بصیرت‌افزایی اعضا، ترویج، تعمیق و اجرایی کردن گفتمان ولایت در حلقه‌های صالحین عنوان کرد.

ارجمند پیشبرد هم‌زمان و هم‌افزایی ابعاد چهارگانه شجره طیبه صالحین را از دیگر اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین برشمرد و ابراز کرد: با مشارکت اعضا می‌توان دیدگا‌ه‌ها و نظرات متفاوتی را از موضوع و اهداف مختلف به بحث گذاشت و به نتیجه‌ای واحد رسید.

وی بصیرت‌افزایی اعضا برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی کشور با محوریت اندیشه‌های مقام معظم رهبری را از اهداف مدنظر حلقه‌های صالحین دانست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مباحث حلقه‌های صالحین بسیج رسانه بیان کرد: احکام رسانه، اخلاق در رسانه و ... از جمله بحث‌هایی است که از طریق مربی در این حلقه‌ها مطرح می‌شود.

captcha