برگزاری همایش «فرزندان امیرالمؤمنین» در شهرستان لالی
کد خبر: 1420967
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

برگزاری همایش «فرزندان امیرالمؤمنین» در شهرستان لالی

گروه اجتماعی: همایش «فرزندان امیرالمؤمنین» همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع) در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

خدامراد نجفی‌حاجی‌ور، معاون پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در خصوص ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اداره گفت: برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در قالب حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان جهت غبارروبی مساجد و حسینیه‌های مدارس این شهرستان است که آخرین پنج‌شنبه شعبان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی برگزار خواهد شد، گفت: از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان برگزاری جشن باشکوه ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) خواهد بود.

نجفی حاجی‌ور در ادامه از برگزاری همایش «فرزندان امیرالمؤمنین» خبر داد و گفت: این همایش در شب شهادت حضرت امام علی(ع) با حضور دانش‌آموزان بی‌سرپرست این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری دوره تفسیر روزانه قرآن کریم توسط سخنرانان برجسته این شهرستان در اداره آموزش و پرورش لالی اشاره کرد و گفت: این ویژه‌برنامه از مهمترین برنامه‌های این شهرستان خواهد بود. همچنین مسابقه قرآنی نسیم بهشت در ماه مبارک رمضان ویژه فرهنگیان این اداره برگزار می‌شود.

captcha