جانبازان سرمایه‌های این انقلاب هستند
کد خبر: 1413817
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
فرماندار پاکدشت:

جانبازان سرمایه‌های این انقلاب هستند

خبرنگاران افتخاری/ محمد فرخی: فرماندار پاکدشت در دیدار با جانبازان این شهرستان که به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز انجام شد، گفت: جانبازان سرمایه‌های این انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قاسمی فرزاد، فرماندار پاکدشت که خود از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، در دیدار با فرمانده کانون بسیج کارمندان شهرستان پاکدشت گفت: شما جانبازان سرافراز کشور ما نیز در پاسخ به ندای آسمانی امام خمینی(ره) از همه هستی خود گذشتید و جان خود را کف دست گرفتید و وفاداری خود را هم در دوران انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس اعلام کردید.

وی تصریح کرد: امروز جانبازان و ایثارگران در جامعه اسلامی دارای جایگاهی ستودنی و قابل تحسین هستند. دیدار شما عزیزان روحیه‌ای وصف‌ناشدنی به ما می‌دهد و همه مسئولان و تک‌تک مردم ایران اسلامی به شما افتخار می‌کنیم چراکه اگر ما امروز استقلال و امنیت داریم، مدیون فدارکاری‌های بی‌دریغ شماست.

فرماندار پاکدشت در ادامه سخنان خود افزود: حضور در جمع جانبازان دفاع مقدس و رسیدگی به امور آن‌ها افتخار بزرگی است که این مهم باید با عشق انجام شود. امروز جانبازان مایه افتخار و سربلندی نظام و ملت هستند و سرکشی و رسیدگی به امور جانبازان وظیفه‌ای همگانی است.

captcha