برگزاری دوره آموزشی ویژه مدرسان علوم اسلامی اسپانیا
کد خبر: 1401143
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

برگزاری دوره آموزشی ویژه مدرسان علوم اسلامی اسپانیا

گروه بین‌الملل: دوره آموزشی مدرسان علوم اسلامی اسپانیا، دیروز، هشتم اردیبهشت‌ماه، در شهر «گرانادا» آغاز شد و فردا، دهم اردیبهشت پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «isesco»، دوره آموزشی ویژه مدرسان علوم اسلامی اسپانیا، به همت سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی(آیسسکو) و اتحادیه انجمن‌های اسلامی اسپانیا برگزار می‌شود و افرادی که در مدارس یا مراکز اسلامی این کشور مشغول به تدریس هستند، با حضور در این دوره، با روش‌های نوین آموزشی آشنا می‌شوند.

برگزارکنندگان با اشاره به این‌که معرفی روش‌های نوین آموزش قرآن و علوم اسلامی از مهم‌ترین اهداف این دوره است، تاکید کردند که آشنایی مدرسان با روش‌های جدید، آماده کردن قرآن‌آموزان برای حضور در سطوح پیشرفته‌تر و استفاده از آنان به عنوان مدرسان جدید در کلاس‌ها مسائلی هستند که در این دوره آموزشی مدنظر قرار می‌گیرند.

همچنین بررسی نیازهای قرآن‌آموزان و مدرسان مراکز اسلامی اسپانیا، استفاده از فناوری‌های نوین برای آموزش‌های دینی، ایجاد ارتباط میان نهادها و مدارس اسلامی در اسپانیا و اروپا و تبادل تجربیات میان آن‌ها از دیگر موضوعاتی هستند که در این دوره بررسی خواهند شد.

captcha