معرفی سیره حضرت فاطمه(س)، اولویت برنامه‌های هفته زن قرار گیرد
کد خبر: 1397509
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کشفی:

معرفی سیره حضرت فاطمه(س)، اولویت برنامه‌های هفته زن قرار گیرد

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید ساوه تصریح کرد: در برگزاری برنامه‌های هفته زن باید معرفی شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را در اولویت برنامه‌های خود قراردهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سیدمصطفی کشفی، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران ساوه، 30 فروردین در نشست ویژه‌برنامه‌های هفته زن در این شهرستان، گفت: در برگزاری برنامه‌های هفته زن باید معرفی شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را در اولویت برنامه‌های خود قراردهیم.

وی توجه به شخصیت حضرت زهرا(س) را از بهترین راهکارها در شرایط سخت هجمه‌های دشمن بیان کرد و افزود: اکنون که دشمنان پس از توطئه‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که تنها با نابود کردن باورها و فرهنگ دینی مردم می‌توانند به اهداف شوم خود برسند؛ برنامه‌ریزی ریزی در این حوزه بیش از پیش ضروری است.

کشفی، موضوعات مورد نظر در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت روز زن را پرداختن به زندگی حضرت فاطمه(س)، بحث صرفه جویی، حجاب و عفاف، توجه همه‌جانبه به زن و نقشی که در بنیان خانواده دارد، بحث رسانه و خانواده و گذشت و احترام عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: ویژه برنامه‌های روز زن با هدف تبیین نقش چندگانه زنان در تحکیم بنیان خانواده، تکریم بانوان، تجلیل از مقام مادر و زن، تبیین اهمیت موضوع حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت جامعه و افزایش آگاهی بانوان نسبت به مدیریت اقتصاد و خانواده برگزار می‌شود.

captcha