وفاداری مردم سیستان با تقدیم دو هزار شهید به اثبات رسیده است
کد خبر: 1396497
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

وفاداری مردم سیستان با تقدیم دو هزار شهید به اثبات رسیده است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان زابل گفت: در طول سالیان ظلم‌ستیزی، وفاداری مردم این خطه با تقدیم 2000 شهید از ابتدای انقلاب اسلامی و بیش از 2000 جانباز برای این ملت به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، هوشنگ ناظری، فرماندار شهرستان زابل چهارشنبه، 27 فروردین در مراسم استقبال از رئیس جمهور، در جمع مردم سیستان گفت: سیستان وبلوچستان، سرزمینی است که مقام معظم رهبری مردمش را عاشقان و علاقه‌مندان به تعالیم اسلامی و اهل بیت(ع) معرفی می‌فرمایند.
فرماندار شهرستان زابل در ادامه اظهار کرد: در طول سالیان ظلم‌ستیزی، وفاداری مردم این خطه با تقدیم 2000 شهید از ابتدای انقلاب اسلامی و بیش از 2000 جانباز برای این ملت به اثبات رسیده است.
وی همچنین بیان کرد: امروز این سرزمین اساطیری در کم آبی می‌سوزد و مردم این دیار در رنج‌آورترین روزهای عمر خود قدمی و ذره‌ای از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به عقب نگذاشته و امروز نیازمند حمایت دولت تدبیر و امید هستند.
ناظری در ادامه به بخش مهمی از مطالبات منطقه سیستان برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اشاره کرد و افزود: تأمین حق آب سیستان، انتقال آب با لوله به مزارع کشاورزی، ایجاد انرژی‌های نو، استفاده از مزیت‌های مرز و مقوله گردشگری و درک نیازها و توجه به خواسته‌های مردم برای دست‌یابی به قله‌های پیشرفت این منطقه ضروری است.

captcha