کنفرانس اخلاق پزشکی و اصول ارتباط با بیمار برگزار می‌شود
کد خبر: 1394218
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

کنفرانس اخلاق پزشکی و اصول ارتباط با بیمار برگزار می‌شود

گروه سلامت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 27 فروردین‌ماه جاری کنفرانس اخلاق پزشکی و اصول ارتباط با بیمار را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 27 فروردین‌ماه جاری کنفرانس اخلاق پزشکی و اصول ارتباط با بیمار را به منظور آشنایی بیشتر با موازین اخلاقی و نحوه برخورد صحیح با بیمار برگزار می‌کند.
این کنفرانس یک روزه درصدد آشنایی با مدل‌ها و تکنیک‌های ارتباطی و ارتقای آگاهی‌‌ها‌ی دینی و اسلامی پرسنل بهداشتی-درمانی در مواجهه با بیماران و ارباب رجوع  است.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این کنفرانس علمی مباحث متعددی از قبیل: تاریخچه و اصول اخلاق پزشکی، ملاحظات قانونی در اخلاق پزشکی، ملاحظات شرعی در اخلاق پزشکی، مدل‌های ارتباطی بیمار و کادر پزشکی، ضرورت اخلاق در پیوند اعضا و تکنیک‌های ارتباطی بیمار و کادر پزشکی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
براساس گزارش ایکنا، انجمن علمی دندانپزشکان عمومی ایران نیز 29 فروردین‌ماه میزبان کنفرانس آموزش قوانین و مشکلات حقوق حرفه‌ای به منظور آموزش علمی و کاربردی دندانپزشکان از نظر حرفه‌ای و قانونی خواهد بود.
در این کنفرانس که به میزبانی هتل صفائیه یزد برگزار می‌شود مباحثی از قبیل: قوانین تبلیغات و تابلو نویسی، آموزش قوانین و مشکلات حقوق حرفه‌ای، مستند سازی در طرح درمان و... توسط فعالان این حوزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

captcha