ارسال بیش از 60 مقاله به پنجمین همایش قرآن و سلامت
کد خبر: 1390575
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

ارسال بیش از 60 مقاله به پنجمین همایش قرآن و سلامت

گروه سلامت: بیش از 60 مقاله تا روز گذشته، 15 فروردین‌ماه که به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات به پنجمین همایش قرآن و سلامت انتخاب شده بود به دبیرخانه همایش یاد شده ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پنجمین دوره همایش قرآن و سلامت، 29 اردیبهشت‌ سال جاری در سالن همایش‌های ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود.
برای این دوره از کنگره سه محور سبک زندگی از دیدگاه قرآن و عترت، الکل، سلامت و ارتباط انسان با جامعه و محیط از دیدگاه قرآن در نظر گرفته شده که با پایان یافتن مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره (15 فروردین) بیش از 60 مقاله به همایش یاد شده ارسال شده است.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته عناوینی از قبیل: رابطه تغذیه حلال و عمل صالح از منظر قرآن، نقش فضای مجازی بر سبک زندگی از دیدگاه قرآن و امید به زندگی از دیدگاه قرآن و طب به عنوان موضوعات محور سبک زندگی از دیدگاه قرآن و عترت در نظر گرفته شده است.
همچنین در محور «الکل» این دوره از کنگره نیز مباحثی همچون: تاثیر الکل بر سلامت جسم، تاثیر الکل بر روح و روان، تاثیر الکل بر روابط اجتماعی و خانوادگی و تاثیر الکل بر نسل گنجانده شده است.
در بخش پایانی محورهای سلامت و ارتباط انسان با جامعه و محیط از دیدگاه قرآن پنجمین دوره همایش قرآن و سلامت نیز موضوعاتی از قبیل: تاثیر صله رحم بر سلامت جامعه از دیدگاه قرآن، تاثیر اعمال انسانی بر سلامت محیط زیست و تاثیر احسان و کار خیر بر سلامت جامعه در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند  به آدرس quranmed.skums.ac.ir مراجعه کنند.

captcha