جلسه معارفه فرماندار جدید بندر گناوه برگزار شد
کد خبر: 1388304
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
با حضور استاندار بوشهر؛

جلسه معارفه فرماندار جدید بندر گناوه برگزار شد

گروه سیاسی: آئین معارفه عبدالنبی یوسفی، فرماندار جدید بندر گناوه با حضور استاندار بوشهرو جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعنایت هاشمی‌منش، امام‌جمعه بندر ریگ در آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه، اظهار کرد: شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است.



امام‌جمعه بندر ریگ با اشاره به شعار امسال گفت: باید پس از خلق حماسه سیاسی توسط ملت سرفراز ایران در راستای حماسه اقتصادی گام برداریم که اقتصاد مقاومتی امروز دغدغه رهبری است.



هاشمی‌منش در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: باید در راستای سبک زندگی اسلامی که از منویات رهبری است نیز کار اساسی صورت بگیرد.



وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان گناوه افزود: امیدوارم فرماندار جدید شهرستان گناوه نیز بتواند در راستای کاستن از مشکلات مردم این شهرستان گام‌های بنیادین بردارد.



حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی‌ حسینی، امام‌جمعه گناوه نیز در پیامی خطاب به این آئین که توسط دبیر ستاد نماز جمعه گناوه ایراد شد، اظهار کرد: باید از زحمات فرماندار سابق گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش تقدیر کنم و آرزوی توفیق برای این در هر سمتی بعد از این مسئولیت دارم.



امام‌جمعه با بیان اینکه فرماندار سابق گناوه برای شهر گناوه مایه خیر و برکت بودند، با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید شهرستان گناوه ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با تدابیر حکیمانه فرماندار جدید گناوه بتواند به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان تحقق ببخشد.



یادآور می‌شود، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید بندر گناوه معارفه و از تلاش‌های غلامعلی حبیبی‌منش تقدیر و تجلیل شد.

captcha