فردا؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش «خانواده و سبک زندگی دینی»
کد خبر: 1387051
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

فردا؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش «خانواده و سبک زندگی دینی»

گروه سلامت: ‌سومین دوره همایش «خانواده و سبک زندگی دینی» در حالی ۲۶ فروردین‌ماه سال آینده به همت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود که 25 اسفندماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره همایش «خانواده و سبک زندگی دینی» به همت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان، ۲۶ فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
تاکنون بیش از 110 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که بررسی پژوهشگرانه و محققانه مسائل اساسی سبک زندگی از منظر مقام معظم رهبری، شرایط و ملاک‌های ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار، حقوق و تکالیف متقابل والدین و فرزندان، علل تأخیر در ازدواج، علل بروز و شیوع طلاق، راهکارهای کاهش طلاق، حد زاد و ولد، آسیب‌شناسی خانواده سالم و پایدار و نقش و جایگاه زن در سبک زندگی دینی به عنوان محورهای این همایش معرفی شده‌اند.
همچنین 25 اسفندماه سال جاری به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش خانواده و سبک زندگی دینی در نظر گرفته شده است که دانشجویان و طلاب علوم دینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی http://frlsconf.skums.ac.ir مراجعه کنند.
شرکت عموم علاقه‌مندان در همایش خانواده و سبک زندگی دینی آزاد است و جهت شرکت در همایش هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

captcha