جلسات تفسیر سبک زندگی اسلامی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 1381904
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
به‌صورت هفتگی؛

جلسات تفسیر سبک زندگی اسلامی در شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از برگزاری جلسات تفسیر آیت‌الله ایمانی درباره سبک زندگی اسلامی به‌صورت هفتگی در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده، مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی گفت: در راستای دستیابی به این نوع سبک زندگی، از ابتدای سال جاری تاکنون، جلسات تفسیر قرآن به شیوه سبک زندگی اسلامی از سوی آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی افزود: در گام نخست این کلاس‌ها در جوار آرامگاه خواجه شیراز برگزار می‌شد که بعد از سرد شدن هوا محل برگزاری کلاس‌های مذکور به حوزه علمیه مولی‌الموحدین(ع) واقع در خیابان ساحلی شرقی، بین پل علی‌بن‌حمزه(ع) و پل امام علی(ع) شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه این کلاس‌ها یکشنبه هر هفته ساعت 17 برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های فوق با اقامه نماز مغرب و عشا همراه می‌شود که در سال آینده نیز در صورت تغییر زمان و مکان آن،‌ حتماً اطلاع‌رسانی می‌شود.

اشاره‌ای به موضوعات کلاس‌های تفسیر

مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس در ادامه سخنان خود به موضوعات کلاس‌های تفسیر اشاره کرد و گفت: در این جلسات مباحثی درباره انواع روابط انسان‌ها با یکدیگر، رابطه انسان با خدا، خود، دیگران و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در این جلسات تلاش می‌شود تا از مباحث کاربردی سبک زندگی استفاده شود، گفت: موضوع کلاس تفسیر این هفته نیز درباره ارتباط همسران با یکدیگر خواهد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: از نکات مثبتی که در این جلسات می‌‌توان به آن اشاره کرد علاوه بر کاربردی بودن، وجود فضای صمیمانه و پرسش و پاسخ جوانان و اقشار مختلف جامعه با نماینده ولی فقیه در استان فارس است.

captcha