احیای بیداری اسلامی، مهمترین دستاورد انقلاب است
کد خبر: 1373034
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

احیای بیداری اسلامی، مهمترین دستاورد انقلاب است

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های ساجد سمنان گفت: احیای بیداری اسلامی که در سال‌های اولیه شکل‌گیری انقلاب اسلامی امام راحل(ره) آن را پیش بینی کرده بودند یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان،مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان امروز، 20 بهمن در بازدید از کانون فرهنگی هنری انصار سمنان با اعلام این مطلب  گفت: این کانون‌ها به دلیل حضور تمامی گروه‌های سنی در برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد نقش مهمی در تبیین جایگاه مسجد سنگر است، دارند.

وی با اشاره به نقش مسجد در تربیت صحیح، گفت: نوجوانان و جوانان با حضور و انجام کارهای علمی، دینی، فرهنگی و...در کانون‌های فرهنگی و هنری که در جوار مساجد و از اماکن معنوی مورد اطمینان خانواده‌ها هستند و از جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی مصون می‌مانند.

حدادیان زنده شدن هویت اسلامی و احیاء بیداری اسلامی که در سال‌های اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی امام راحل(ره) آن را پیش بینی کرده بودند را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور به ستیز با دین پایان داد بلکه باعث مجد و عظمت اسلام در جهان شد.

محمد ابراهیم حمزه‌ای، مدیر کانون فرهنگی هنری انصار با بیان اینکه این کانون از سال 1373 تاسیس شده است متذکر شد: این کانون در حال حاضر یک هزارو500 نفر عضو دارد.
وی از حضور نوجوانان وجوانان با استعداد در کانون فرهنگی هنری انصار خبرداد و گفت: بسیاری از اعضای این کانون به درجات بالای علمی دست یافته‌اند.

captcha