ویژه‌برنامه «با قرآن در بهار انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 1371373
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
همزمان با شب ولادت امام حسن عسکری؛

ویژه‌برنامه «با قرآن در بهار انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ویژه‌برنامه «با قرآن در بهار انقلاب» همزمان با شب ولادت امام حسن عسکری(ع) در شهرکرد خبر داد.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، برگزاری محفل قرآنی «با قرآن در بهار انقلاب» را مهم‌ترین برنامه کمیته قرآن ستاد دهه فجر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این ویژه‌برنامه‌های معنوی اقبال عمومی مردم به برنامه‌های قرآنی همانند دهه 60 و 70 با برگزاری برنامه‌های فاخر قرآنی افزایش پیدا کند.

به گفته وی، این محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی حمید شاکرنژاد و قاری نوجوان سیدطاها حسینی 18 بهمن همزمان با شب ولادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 19 در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی قرائت عیسی خورشیدی حافظ بین‌المللی، جواد غیاثی از قاریان برتر استان، مولودی‌خوانی و ابتهال علی اسماعیلی از قاریان برتر استان و اجرای تواشیح گروه تواشیح مصباح را از برنامه‌های این محفل قرآنی برشمرد.

حجت‌الاسلام اروجی برنامه « قرآن بخوانید و عیدی بگیرید» ویژه کودکان زیر 10 سال توسط مؤسسه قرآنی الرحمان را از برنامه‌های جانبی این محفل قرانی نام برد.

به گزارش ایکنا، این برنامه از شبکه سیمای استانی جهانبین به‌صورت زنده پخش می‌شود.

captcha