برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بخش مرکزی اردل تشریح شد
کد خبر: 1361623
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بخش مرکزی اردل تشریح شد

گروه اجتماعی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از تشکیل ستاد دهه فجر در 36 روستا و 4 شهر بخش مرکزی اردل خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مراد کریمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان اردل سه‌شنبه، یکم بهمن در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی که با موضوع تشکیل ستاد دهه فجر برگزار شد، با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در همین راستا و در طول دهه فجر در 39 روستا و شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌های محوری اجرا می‌شود.



وی تأکید کرد: برنامه‌های دهه فجر علاوه بر اینکه تجدید پیمانی دوباره با شهدا و امام راحل است باید از شادی و شادابی سرشار باشند و جشن‌گونه برگزار شوند.



کریمی نواختن زنگ انقلاب، برپایی جشن‌های بومی و محلی، برگزاری یک جشن محوری در هر روستا و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در روستاها را از مهم‌ترین برنامه ستاد دهه فجر بخش مرکزی اردل عنوان کرد.



کریمی برگزاری جشن انقلاب به‌مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن، برنامه مهیمانی لاله‌ها و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد برشمرد.



مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان اردل همچنین از تأسیس سه دهیاری جدید در روستاهای حسین آباد، نوترکی، لشتر همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

captcha