نمایشگاه «همه واقف باشیم» در حرم هلال بن علی(ع) گشایش یافت
کد خبر: 1349507
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
به‌مناسبت هفته وقف؛

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در حرم هلال بن علی(ع) گشایش یافت

گروه اجتماعی: نمایشگاه همه واقف باشیم 10 دی همزمان با آغاز هفته وقف در حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) گشایش یافت.


حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا محلوجی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته وقف، نخستین نمایشگاه وقف 10 دی با عنوان «همه واقف باشیم» در حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) گشایش یافت.



وی افزود: در این نمایشگاه روند پیشرفت پروژه طرح توسعه آستان مقدس هلال بن علی(ع)، ساخت وسازهای انجام شده در موقوفات و سایر امامزادگان شهرستان به‌صورت آماری و تصویری، آشنایی با احکام و مسائل وقف، پاسخگویی و مشاوره در خصوص مسائل اوقافی، محصولات و عملکرد اداره اوقاف با محوریت اطلاع‌رسانی، نمایشگاه عکس بقاع و معرفی قابلیت‌ها و امکانات فرهنگی بقاع شهرستان و امکانات نرم‌افزاری و فرهنگی امامزاده‌های شهرستان در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.



وی اطلاع‌رسانی عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در سال جاری، آشنایی عموم مردم با وظایف ادارات اوقاف، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت‌های حاصل شده در سال‌های اخیر و آگاهی عموم مردم از منافع وقف و نحوه عملکرد ادارات اوقاف در برابر موقوفات را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.



سرپرست اداره اوقاف آران و بیدگل در پایان ابراز امیدواری کرد به‌وسیله ترویج فرهنگ وقف شاهد ثبت موقوفات جدیدی در ایام مختلف سال در این شهرستان باشیم.



یادآور می‌شود، این نمایشگاه تا پانزدهم دی در ضلع شرقی صحن جنوبی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) پذیرای علاقه‌مندان است.

captcha