نمایشگاه «همه واقف باشیم» در یاسوج برپا می‌شود
کد خبر: 1348821
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در یاسوج برپا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه همه واقف باشیم ‌نهم دی‌‌ در محل فاطمیه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج با حضور مسئولان به‌‌مدت یه هفته افتتاح می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد 9 دی‌‌ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرارسیدن 28 صفر، گفت:  روز 9 دی‌ به نام وقف، قرآن، ولایت، بصیرت دینی، 10 دی‌ مصادف با 28 صفر به نام وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار(ع) و 11 دی‌ به نام وقف، نهاد ممتاز دینی و نقش نظام اسلامی نامگذاری شده است.



وی اظهار کرد: 12 دی‌ به نام وقف تجلی مودت اهل‌ بیت(ع) با تکریم امامزادگان، 13 دی‌ وقف عمل امینانه به نیات واقفان و رفع نیازهای جامعه، 14 دی‌ وقف بانوان واقف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی و 15 دی‌ به نام وقف حماسه اقتصادی، ارتقای بهره‌وری موقوفات نامگذاری شده است.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه همه واقف باشیم عصرامروز، نهم دی‌ در محل فاطمیه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج با حضور مسئولان به‌مدت یه هفته افتتاح می‌شود.



حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی‌ فقیه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدای استان، اهدای خون توسط کارکناران اداره اوقاف و فعال‌سازی وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی بقاع متبرکه استان از برنامه‌های هفته وقف در این استان است.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که تعالی و ترقی فرهنگی در قالب وقف بسیار مهم و تأثیرگذار است، افزود: وقف صدقه جاریه‌ای است که تمام شدنی نیست و در بسیاری از استان‌ها وقف درآمدهای زیادی دارد که انتظار می‌رود فرهنگ وقف در استان ما نیز نهادینه شود.



وی عنوان کرد: با توجه به این که در هفته وقف هستیم و برنامه‌هایی متناسب با این هفته اجرا می‌شود از این‌رو به‌منظور فرهنگ‌سازی وقف در استان از کلیه اصحاب رسانه جهت نهادینه شدن این فرهنگ دست استمداد می‌طلبیم.

captcha