موقوفات قرآنی؛ رونق‌بخش فعالیت‌های قرآنی در استان کردستان ‌
کد خبر: 1334174
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

موقوفات قرآنی؛ رونق‌بخش فعالیت‌های قرآنی در استان کردستان ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور استان کردستان با اشاره به کمبود موقوفات قرآنی در سطح استان ‌گفت: موقوفات قرآنی می‌تواند رونق بخش فعالیت‌های قرآنی در ‌کردستان باشد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود یوسفی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان جمعه، 15 آذر در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی قرآن کریم با اشاره به کمبود موقوفات قرآن در سطح استان ‌اظهار کرد: موقوفات قرآنی می‌تواند رونق بخش فعالیت‌های قرآنی در ‌کردستان باشد.



وی با اشاره به تبلیغات در این زمینه از متسابقان و حاضران خواست تا در زمینه تبلیغ وقف و بالاخص موقوفات قرآنی کوشا باشند و افزود: ما باید با جا انداختن فرهنگ این سنت حسنه و احسان ماندگار، جامعه‌ای پویا در همه زمینه‌ها بالاخص زمینه قرآنی داشته باشیم.



حجت‌الاسلام ‌ یوسفی اعلام کرد: با بیشتر شدن موقوفات قرآنی و طبیعتاً بیشتر شدن فعالیت‌های قرآنی جامعه‌ای به وجود خواهد آمد که اسلام ناب محمدی نتیجه آن می‌شود.



معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان کردستان در پایان با ابراز امیدواری از رشد فعالیت‌های قرآنی در استان از متسابقان و دست‌اندرکاران این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

captcha